Ja je raakt niet uitgeleerdquote:
Helemaal goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
zijn allemaal cavia geweest in het programma van Fred Oster
Dat was mijn gok, maar ik zag dat al iemand me voor was..... maar ik wist ook niet dat hij een groot acteur was.quote:
even snel een reactie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Het is Guido Weijers...... SBS6 in de gaten houden dus heren!!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:27 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hanna Barbera natuurlijk......squidly diddly, hehe.
ik kan me er iets bij voorstellen... Ria Bremer is ook leuker en hoort gewoon bij dat programma.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:50 schreef tong80 het volgende:
Leuk maar ik kan slecht tegen Jochem van Gelder ik wil Ria Bremer. En mijn nichtje won ooit de gouden stuiver
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:55 schreef pino.in.disguise het volgende:
Officer Dibble was de agent in TopCat......die altijd voor de gek gehouden werd.
Oh......Leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
even een nieuwtje tussendoor:
Stuif-es-Sint
Stuif-es-in komt éénmalig terug met een speciale Sinterklaas aflevering: Stuif-es-Sint. Het programma wordt gepresenteerd door Jochem van Gelder, zelf ooit Gouden Stuiver winnaar, en uitgezonden op.... 5 december!
Is niet perse politiek......het programma dat ik bedoel welquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Woestuin Ruijters !
Buitenhof?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:21 schreef dartfanaat het volgende:
Hoe heet het politieke discussieprogramma dat elke zondag wordt uitgezonden op nederland 3
Joost Zwagerman, Connie Palmen, Adriaan van Disquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:11 schreef tong80 het volgende:
Noem alle presentatoren van Zomergasten.
Conny Brokken, wie is dat in hemelsnaamquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Joost Zwagerman, Conny Brokken weet ik zo..
Die eerste ken ik wel, maar wie is Conny Brokken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Joost Zwagerman, Conny Brokken weet ik zo..
3 goeden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Joost Zwagerman, Connie Palmen, Adriaan van Dis
(en verder kom ik (nu) niet)
De Winter is juist.quote:
Peter van Ingen, Freek de Jonge, Hanneke Groentemanquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
3 goeden.
Peter van ......
Freek de .........
Hanneke .........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |