quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:13 schreef Lamer_Deluxe het volgende:Mijn standaardreactie bij deur/telefoon verkopers is tegenwoordig, hebben jullie geen website? Dat werkt perfekt. Kwam er meteen achter dat het inderdaad oplichters waren.
Heb ook wel eens van die gasten aan de deur gehad, van andere bedrijven dan...en wat je zegt is helemaal waar...vaak vraag ik of ze een informatiepakket hebben, natuurlijk vrijblijvend naar me opgestuurd, ik zet nooit mijn handtekening...dan is de smoes dat ze zo goedkoop kunnen zijn omdat ze daar niet aan doen, "want ja, al die folders drukken en versturen kost natuurlijk een hoop geld"...
kijk ook uit voor telefonisch aansmeren, heb er eentje gehad die op een gegeven moment zei dat het gesprek nu werd opgenomen en of ik ja of nee wilde zeggen...no way...heb daarna een heel betoog gevoerd over deze praktijken zonder de telefonist(e) verder aan het woord te laten...ben je zo van ze af...
reminder:
vergeet ook niet dat een telefonische toezegging van automatisch afschrijven geen enkele rechtsgrond heeft en dus tegen de wet is, al nemen ze je gesprek op...al plakken ze je "ja" ergens in een gesprek...sue them of laat het maar voorkomen als ze gaan dreigen, je wint altijd!