De belastingdienst heeft de gegevens van je pa&ma nog niet naar de IB groep gestuurd omdat ze die nog niet definitief hebben, en ze hebben er voorlopig alleen de basisbeurs op gezet. Ik heb hetzelfde prolbleem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Per 1 januari krijg ik dus flink wat minder aanvullende beurs waardoor ik ineens 150 euro minder stufi krijg. Ik vind dit erg raar, want met het oog op het nieuwe zorgstelsel zou ik eerder verwachten dat ik méér stufi zou krijgen. De bijdrage van mijn vader is wel met dat bedrag omhoog gegaan. Betekent dat dat mijn vader mij nu maandelijks 150 euro moet betalen? Erg raar allemaal. Wie heeft dit ook?
Ja en de gegevens van je ouders, moet je die zelf alsnog opsturen, of regelt de belastingsdienst dat...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:40 schreef Sessy het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft de gegevens van je pa&ma nog niet naar de IB groep gestuurd omdat ze die nog niet definitief hebben, en ze hebben er voorlopig alleen de basisbeurs op gezet. Ik heb hetzelfde prolbleem.
Waarschijnlijk heb je de afgelopen maanden te weinig geld gekregen en ontvang je dat met terugwerkende kracht in December, had ik vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een brief van de IB-groep gekregn met m'n stufi per maand voor 2006 en daar staat in dat ik van jan t/m nov 248,48 krijg en ik dec ineens 796,31
248,48 is gewoon de basisbeurs waar ik recht op heb en ik leen niks (ook niet aangevraagd ofzo).
Waarom krijg ik dan ineens de laatste maand veel meer geld?
ik wou dat ik dat hadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:34 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de afgelopen maanden te weinig geld gekregen en ontvang je dat met terugwerkende kracht in December, had ik vorig jaar ook.
Als je het voor het eerst aanvraagt moeten zij dat invullen, dan krijg je daar een formulier voor, en anders regelen ze dat zelf... Is me gister aan de telefoon verteld althans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:39 schreef saban het volgende:
[..]
Ja en de gegevens van je ouders, moet je die zelf alsnog opsturen, of regelt de belastingsdienst dat...
Nee, dit is mn 2e of 3e jaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:02 schreef Sessy het volgende:
[..]
Als je het voor het eerst aanvraagt moeten zij dat invullen, dan krijg je daar een formulier voor, en anders regelen ze dat zelf... Is me gister aan de telefoon verteld althans.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |