Jzs wat heb jij het slecht. Schop je ouders naar de tering kan je mooi een aanvullende beurs aanvragen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb niet eens een aanvullende beurs.
Woon je nu bij je ouders of uit huis. als je uit huis woont en dit deed je al toen je die 230 kreeg dan moet je de IB ff bellen want dan is er gewoon iets mis. Had een kennis van me ook. duurde even maar daarna kreeg hij wel alles met terug werkende kracht terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:22 schreef flexje het volgende:
k kreeg voorheen rond de 230 euro, nu maar 59....snap het ook niet
Ik woon nog thuis , kreeg voorheen gewoon een aanvullende beurs....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:24 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Woon je nu bij je ouders of uit huis. als je uit huis woont en dit deed je al toen je die 230 kreeg dan moet je de IB ff bellen want dan is er gewoon iets mis. Had een kennis van me ook. duurde even maar daarna kreeg hij wel alles met terug werkende kracht terug.
Doe je knap. De standaard beurs is 74 euro of zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:22 schreef flexje het volgende:
k kreeg voorheen rond de 230 euro, nu maar 59....snap het ook niet
Ja, de brief duidelijker lezen, het staat er gewoon in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:28 schreef flexje het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis , kreeg voorheen gewoon een aanvullende beurs....
Had IBG ff gebeld, mn ouders moeten een inkomensverklaring van de belastingdienst opsturen :/
57quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:28 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Doe je knap. De standaard beurs is 74 euro of zo![]()
Sorry het is nog minder:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:28 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
MBO krijgt minder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:28 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Jeeeh, wat heb jij het rot zeg...ouders die teveel verdienen zodat jij geen geld krijgt.....echt heel rot voor je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb niet eens een aanvullende beurs.
nee, mijn pa gaat in 2006 zelfs met pensioen, dus hij krijgt zelfs minder inkomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:13 schreef Gewoonik het volgende:
Is je pa van baan veranderd? of heeft hij meer loon gekregen. want het zou kunnen dat het hiernaan ligt.
Ze kijken dan ook niet naar het inkomen van dit jaar, maar die van 2003. Dan hebben je ouders ws toen meer verdiend dan in 2002. Je kunt in elk geval bezwaar indienen, maar of er naar gekeken wordt is een tweedequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, mijn pa gaat in 2006 zelfs met pensioen, dus hij krijgt zelfs minder inkomen
ze zullen onder de indruk zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Nou goed, ik laat m'n moeder nog wel even bellendie kan beter boze/verontwaardige telefoontjes plegen dan ik
![]()
Als het goed is krijg je daar binnenkort een brief van, of heb je die al gekregen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:00 schreef Sport_Life het volgende:
holy fuck ik hoop niet dat mijn aanvullende beurs eraan gaat
ik krijg in 2006 wel aan aanvullende beurs? want ik behoud mijn 437 euroquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef Sport_Life het volgende:
wat staat er in die brief dan, dat IEDEREEN geen aanvullende beurs meer krijgt? Wat zijn de argumenten?
Dat is toch niet normaal!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik krijg in 2006 wel aan aanvullende beurs? want ik behoud mijn 437 euro
2de edit: ik ga er zelfs 40 euro op vroorutiik krijg 477 euro
![]()
De belastingdienst heeft de gegevens van je pa&ma nog niet naar de IB groep gestuurd omdat ze die nog niet definitief hebben, en ze hebben er voorlopig alleen de basisbeurs op gezet. Ik heb hetzelfde prolbleem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Per 1 januari krijg ik dus flink wat minder aanvullende beurs waardoor ik ineens 150 euro minder stufi krijg. Ik vind dit erg raar, want met het oog op het nieuwe zorgstelsel zou ik eerder verwachten dat ik méér stufi zou krijgen. De bijdrage van mijn vader is wel met dat bedrag omhoog gegaan. Betekent dat dat mijn vader mij nu maandelijks 150 euro moet betalen? Erg raar allemaal. Wie heeft dit ook?
Ja en de gegevens van je ouders, moet je die zelf alsnog opsturen, of regelt de belastingsdienst dat...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:40 schreef Sessy het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft de gegevens van je pa&ma nog niet naar de IB groep gestuurd omdat ze die nog niet definitief hebben, en ze hebben er voorlopig alleen de basisbeurs op gezet. Ik heb hetzelfde prolbleem.
Waarschijnlijk heb je de afgelopen maanden te weinig geld gekregen en ontvang je dat met terugwerkende kracht in December, had ik vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een brief van de IB-groep gekregn met m'n stufi per maand voor 2006 en daar staat in dat ik van jan t/m nov 248,48 krijg en ik dec ineens 796,31
248,48 is gewoon de basisbeurs waar ik recht op heb en ik leen niks (ook niet aangevraagd ofzo).
Waarom krijg ik dan ineens de laatste maand veel meer geld?
ik wou dat ik dat hadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:34 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de afgelopen maanden te weinig geld gekregen en ontvang je dat met terugwerkende kracht in December, had ik vorig jaar ook.
Als je het voor het eerst aanvraagt moeten zij dat invullen, dan krijg je daar een formulier voor, en anders regelen ze dat zelf... Is me gister aan de telefoon verteld althans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:39 schreef saban het volgende:
[..]
Ja en de gegevens van je ouders, moet je die zelf alsnog opsturen, of regelt de belastingsdienst dat...
Nee, dit is mn 2e of 3e jaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:02 schreef Sessy het volgende:
[..]
Als je het voor het eerst aanvraagt moeten zij dat invullen, dan krijg je daar een formulier voor, en anders regelen ze dat zelf... Is me gister aan de telefoon verteld althans.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |