abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31678173
quote:
Amsterdam - De politie heeft in juni van dit jaar een 55-jarige Amsterdammer aangehouden die wordt verdacht van het plegen van ontucht met minderjarige kinderen. Dit heeft de politie van Amsterdam dinsdag laten weten. De ontucht zou hebben plaatsgevonden in de afgelopen 35 jaar en de man zou minstens 26 slachtoffers hebben gemaakt. De slachtoffers waren ten tijde van het misbruik tussen de 8 en 15 jaar oud.

Het misbruik vond plaats op de boot van de man, waarmee hij zich verplaatste rond Amsterdam, Braassemermeer, de Vinkeveenseplassen en de Westeinderplassen. Aangifte van seksueel misbruik van een 15-jarige gehandicapte jongen in mei van dit jaar bracht de zaak aan het rollen.

De politie sluit niet uit dat de man in de 35-jarige periode meerdere slachtoffers heeft gemaakt. De politie heeft tot nu toe enkele aangiften ontvangen. De verdachte blijft in voorlopige hechtenis zitten. Voor de slachtoffers en hun ouders is slachtofferhulp ingeschakeld.
Bron: Blik op Nieuws

Vreemd toch dat het nu pas aan het daglicht komt. Zou hij zijn slachtoffers zo bespeeld of bedreigd hebben dat die niks durven te zeggen? Dan heb je wel een zieke geest hoor.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:13:01 #2
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_31678583
Wees blij dàt dergelijke dingen tegenwoordig aan het licht komen. Hoeveel mensen zijn er niet gestorven zonder ooit te hebben gepraat over de mishandelingen die ze aangedaan zijn omdat de maatschappij waar ze in leefden het onbespreekbaar maakte? Er gebeurt zo veel in het geheim. Ik ben bang dat datgene wat je nu hoort ook maar een topje van de ijsberg is.

Zou je zo iemand op moeten sluiten? Dat kost alleen maar klauwen vol met geld. Je zou ze beter kunnen verbannen naar een ver oord waar geen vrouwen en kinderen zijn
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 05:11:52 #3
119202 arise
mag ik even?
pi_31746257
Mono , met je eens .
Toen ik het nieuws op de radio hoorde , heb ik diep adem gehaald en wachtende op meer feiten , nee niet degene waarvan ik zo had gehoopt dat ze hem een keer zouden pakken .
Ik heb het over een leraar van een lagere school , ik was een kuikentje van 9, en ik was de enigste niet die hij heeft misbruikt .Ouders geloofden me niet , hij werd n.l een huisvriend , maakt het nog makkelijker voor hem Hij wist dat ik bang van hem en die rare dingen was en mijn ouders mij niet serieus.namen dat lachje van die viezerik toen, zal ik nooit meer vergeten . Gelukkig zijn kinderen van nu weerbaarder
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')