Bwennie je hebt me hard doen lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:34 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
Nee sorry vind deze beter
Hoezo? heb je me eerste plaatje ook gezien dan? Ik had nl eerst Balkenende maar ik vind Bush toch een grotere pancake. Of is het de foto zelf? Maar ik maak mensen graag aan het lachen hoorquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef pos het volgende:
De foto zelf en de assosiatie via mijn pannekoek met Barney.Of bedoelde je het niet zo?
Je hebt helemaal gelijk Bwenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]die zag ik later (na de pannekoek) dus en vond mijn opmerking prima om zo te laten staan
Want zeg nou eerlijk een grotere pannekoek dan Bush bestaat er toch niet
quote:And as usual gaan WIJ weer off topic hier![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien vanavond even Bwennie of van het weekend?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef BwennieBren het volgende:
En dan ga ik hem TOCH nog plaatsen
[afbeelding]
Kom voor het babbelen maar eens naar me FB okay?Ik ga nu een borrel halen.
Alvast een fijn weekend
uiteraard ben ik er nog van het weekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 06:51 schreef pos het volgende:
[..]
Misschien vanavond even Bwennie of van het weekend?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:03 schreef BwennieBren het volgende:
Wat erin gaat moet er ook weer uit
[afbeelding]
Wat is erquote:
Waarom heb ik dat steedsquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:12 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een erg smerig plaatje Pos. Haal hem maar weg want jij ziet iets anders denk ik.
Ik word er gewoon verdrietig vannquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:13 schreef pyl het volgende:
pos, het is 'dat' plaatje weer.........![]()
Toch een virusje misschien?![]()
Ik heb het al eerder gehad toen ik een plaatje van olijven wilde plaatsen. Heb het nu opgezocht en de plaatjes komen van dezelfde site zie ik..... jan.moesen.nuquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
Ik wist dat je er niks aan kon doen.Maar ik werd even misselijk.
Ik hou het voor de zekerheid bij het Hiltonquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:36 schreef tong80 het volgende:
Doe maar een nieuw mandje met broodjes dan.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:28 schreef Backhander het volgende:
http://www.megatycoon.nl/id.php?team=donostia
egnie! Ik zie mijn lekkere appeltaartpunt wel staan hoor!quote:
Iets minder lekker maar goed, zie je deze wel tong?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |