nou.... de zelfmoord van Jonathan brandis op ze'n 23e & de dood van de 13 jarige Heather O rourke, vind ik toch wel stukken tragischer hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:14 schreef Patch het volgende:
Denk dat Tackleberry & Neighbour Wilson de meeste reacties uitlokken hier....
huiliequote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:58 schreef 7eVeNL het volgende:
nou.... de zelfmoord van Jonathan brandis op ze'n 23e & de dood van de 13 jarige Heather O rourke, vind ik toch wel stukken tragischer hoor![]()
Tackleberry en Gregory Hines hier. Gewoon omdat ik het niet wist.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:14 schreef Patch het volgende:
Denk dat Tackleberry & Neighbour Wilson de meeste reacties uitlokken hier....
sjonge jonge zeikert...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:12 schreef Herald het volgende:
[..]
huilie
gaat er toch om van wie je het niet wist. Heather O Rourke is al langer dood dan dat meisjes die in USPUB posten oud zijn. Over haar gingen op de basischool al verhalen rond dat ze op bizarre manier was overleden met als oorzaak omdat ze mee had gespeeld in Poltergeist. Daarbij is Judith Barsi die de stem deed van Ducky in Land Before Time op 10jarige leeftijd door d'r kop geschoten door haar vader. Ook zielig!
Klopt ja, vooral aan het kleurverschil tussen hoofd en bijv. armen zie je het.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:02 schreef Marsmellow het volgende:
Toch knap dat ze haar in Sopranos na haar overlijden met computer technieken haar de serie uitgespeeld hebben. Als je beschikt over de afleveringen dan kun je het duidelijk zien aan het hoofd!
Ach ja, de welbekende Ossie die zo onverwacht is overleden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:35 schreef Batman2k het volgende:
Ossie Davis(natural causes)
[afbeelding]
bekend van doctor dolittle, malcom x, grumpy old man enz...
Dat was algemeen nog niet niet bekend...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:43 schreef Batman2k het volgende:
Marlon Brando(pulmonary fibrosis)
[afbeelding]
the godfather
MacGuyver is dus niet dood ejquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef Batman2k het volgende:
[afbeelding]
Elcar, Dana
MacGuyver, Complications of Pneumonia
Ja, dat vond ik ook wel een schok ...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Joh is Ernest dood (saves christmas-duud).. Wist ik niet.
En z'n maatje ook .. Jack Lemmon..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
En Walter Matthau wist iedereen vast al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |