Daar hadden wij het gister ook al over, eerst maar eens die baby er uit. Pil is geen optie, spiraal ook niet, zal wel condooms worden in het begin, die hebben we nog wel ergens liggen (als ze niet over datum zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:34 schreef Randa_v het volgende:
Doet me wel denken om eens te kijken welke anticonceptie er na de bevalling hier gebruikt gaat worden.
Ik heb de afgelopen weken veel ukkepukken gezien die veel te vroeg ter wereld zijn gekomen - gerust al van een gram of 500, 600 en het is in zo'n geval absoluut een lange moeilijke weg met veel gevaren, maar ik zou niet op voorhand m'n kop laten hangen, je steun zal juist hart nodig zijn voor vriendin (en baby).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:10 schreef Richard_ het volgende:
Gaat niet goed hier,kleine zit veel te laag ,vriendin ligt in het ziekenhuis,23 weken en 4 dagen kan nooit goed gaan, ik denk dat je mijn naam kan doorstrepen in de lijst
Dank je wel, ik duik weer ff lekker in lurk mode, ik meld me wel weer als er nieuws is...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:23 schreef Lois het volgende:
Tazz! Welkom hier en gefeliciteerd natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |