quote:Man Utd
T Howard, G Neville, R Ferdinand, M Silvestre, J O'Shea (67 G Pique) , C Ronaldo, D Fletcher (59 R Jones) , J Park (63 P Bardsley) , K Richardson, G Rossi, L Saha
Subs: W Rooney, P Bardsley, G Pique, L Steele, R Jones
idd. kan de sperz ook nergens meer vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:56 schreef Gunner het volgende:
Ik zie Tottnum nergens bij de loting?
Want?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:08 schreef dndiek het volgende:
Lucky Arsenal mag ik wel zeggen of niet
Vergis je niet hoor.quote:
Vraag maar aan Villa en Cityquote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor.
´Doncaster uit´ is altijd moeilijk.![]()
of York City en Wrexham....maar dat is waarschijnlijk ver voor jouw tijd.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vraag maar aan Villa en City
Grimsby uit schijnt nog lastiger te zijn
I know where you're talking aboutquote:Op donderdag 22 december 2005 01:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
of York City en Wrexham....maar dat is waarschijnlijk ver voor jouw tijd.
Was nog ff een leuk stukkie donker in de 2e helftquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren won Wigan tegen Arsenal met 1-0 de eerste wedstrijd van de halve finale.
Live op de DSF bezig, net begonnn, nog 0-0quote:Vanavond is de eerste wedstrijd van de andere halve finale: Blackburn - Man Utd.
Ik ben voor United maar wat vind ik die shirts van Blackburn toch mooiquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:21 schreef TimoBasso het volgende:
Wat een top voetballer in spe
[afbeelding]
Morten Gamst Pedersen
Ik ook, uitshirt is zo waar nog mooier.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik ben voor United maar wat vind ik die shirts van Blackburn toch mooi
Zelfs de site van Blackburn en Kitbag heeft ze niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen lastig te krijgen/vinden in NL
Online kan ik toch niks kopen, want heb geen creditcard.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zelfs de site van Blackburn en Kitbag heeft ze niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |