abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 07:54:09 #1
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31673655
Ik ga vandaag beginnen met een leuk bijbaantje waarvoor ik in prinzipe het ziekenfonds in zou moeten gaan.
Nu had ik hiervoor een baan met een 0-urencontract en kon ik particulier verzekerd blijven, wat voor mij gunstiger is dan ziekenfonds verzekerd zijn omdat ik een hele goede verzekering heb nu.
Zit ik me af te vragen, waarom zou ik niet gewoon particulier mogen blijven?
Andersom snap ik het natuurlijk wel, dat je met een flink inkomen niet het ziekenfonds in kunt, maar particulier verzekerd blijven terwijl je het ziekenfonds in zou moeten, daar heeft toch niemand last van?

Als iemand weet hoe het zit, hoor ik het graag
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 07:57:19 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_31673668
Maakt niet zoveel uit, het vervalt toch per 1 januari, niet te veel zorgen over maken dus
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 07:59:44 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31673678
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 07:57 schreef Herkauwer het volgende:
Maakt niet zoveel uit, het vervalt toch per 1 januari, niet te veel zorgen over maken dus
Doe ik ook niet, maar zou toch graag willen weten hoe en waarom het nou zo is.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_31673713
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 07:59 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, maar zou toch graag willen weten hoe en waarom het nou zo is.
Omdat het ziekenfonds een verplichte verzekering is; particulier is daarentegen vrijwillig.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_31674977
het ziekenfonds is verpplicht in Nl en gaat altijd voor de particuliere verzekereing. Als je niets doet en je blijft gewoon particulier, dan gaan ze vanalles verrekenen als ze erachter komen (steekproeven) en moet je een bote betalen, maar krijg je ook je part. premie terug, dus maak je nog winst ook;)

Volgens mij doen ze niets met je vergoedingen, dus je kan het er best op wagen
fighting for peace is like fucking for virginity!!
and this little masochist is lifting up her dress
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')