Ook in dat opzicht zijn Joost en Tanja 2 tegenpolen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
Joost houdt erg van het groepsgevoel.
Hij wil vanavond graag met zijn alle een kwartiertje eten
Is niet normaal gekleed, staat niet op wanneer dat door BB aangegeven wordt....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:28 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Net zoals haar moeder heeft ze een uitzonderingspositie,geen rantsoen,zat donderdag met muts in huis,hoeft geen zender om enz enz ,eruit met dat kind.
Sorteren moet aan tafel. Dat doet Nathalie dus niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:33 schreef Rianne84 het volgende:
NAthalie doet het alweer fout, ze werkt op de grond...
Ik was dan ook erg snel klaar met het nalezen van vannachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word er ook steeds beter in, al zeg ik het zelf.![]()
De gevoelsarme posten negeren.
Is overigens wel zo dat iedereen die erop reageert met gelijksoortige scheldwoorden even verantwoordelijk is hoor. Want reactie geeft reactie etc...
Als je het goed aanpakt ben je zo door het sorteren heen. Het meeste werk zal hem dan nog zitten in het zo goed mogelijk afwegen, maar zelfs dat is redelijk goed te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:32 schreef Bommel12 het volgende:
wat een pokkenwerk die weekopdracht zeg...
Nee echt slim zijn ze zeker niet bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorteren moet aan tafel. Dat doet Nathalie dus niet.
oh, ik dacht dat al het werk OP de tafel moest gebeuren. Sorry hoor...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook de reden dat ze dit soort weekopdrachten krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:33 schreef Zw0rld het volgende:
Kortom weekopdracht. mislukt
Het begint een vermageringsinstituut te worden.
Wel lekker goedkoop voor Talpa.
Nee, ik bedoel dat ze niets fout doen. Nathalie is niet aan het sorteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:37 schreef stormiot het volgende:
[..]
Nee echt slim zijn ze zeker niet bezig![]()
Er is iets mis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:28 schreef vw_caddy het volgende:
Tering, bij mij vallen steeds de streams uit. WMP vliegt dan gewoon naar gereed waarna ik hm weer opnieuw moet opstarten.
kan het niet zien 2 van de 4 streams werken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond het wel een aardige uitzending, de ergernis van Roel over Joost werd goed zichtbaar, en de frictie tussen Menno en Rob. En tussen Tan en de rest (onder aanvoering van Ingrid).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:35 schreef muizemeis het volgende:
zo ben ik weer, ff de uitzending van gisteren bekeken
Een interessante opdracht die ze halen? Zelfs dit snappen ze al niet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook de reden dat ze dit soort weekopdrachten krijgen![]()
Talpa verdient minder dan verwacht aan het bellen en sms-en en hebben dus ook minder uit te geven aan de boodschappen voor de bewoners...
onze eigen schuld dus!! snel allemaal bellen en sms-en, krijgen ze misschien een opdracht die ze wel halen en kunnen ze weer boodschapjes doen
Heeeeequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:38 schreef Kleintje het volgende:
*zwaait even naar ZwOrld*
Dat is lang geleden!!!!
Neeee Rob... niet zingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |