quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het gaat om topicnummer kankerjood, en bemoei je er niet mee
Heb ik slecht nieuws voor je, de wereld draaid niet om jou maar als het je niks boeit reageer dan gewoon niet, de helft van wat jij typt zal mij ook aan mijn anus oxideren dus reageer ook niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
[Chantal]Met alle respect hoor, maar....[/Chantal] Het is al erg genoeg dat die kutbaby van Tanja BB verpest, dat ding van jou boeit mij geen reet.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:17 schreef Cuaderno het volgende:
laat ze es opschieten, ik wil naar bed!
T zijn van die inklap kratjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:18 schreef area51 het volgende:
[..]
Het zijn toch gewone kratten, of zie ik dat niet goed?
Nog een terug gekeken op de scans en het zijn gewone kratten, omgekeerd op elkaar stapelen en je kunt gewoon zitten hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:18 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 houten krat waar Roel op zat maar die andere waren volgens mij blauwe en grijze klapkratjes maar ik kijk via BBstream en dat is erg kleinquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:18 schreef area51 het volgende:
[..]
Die hoeft ook niet nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef newsman het volgende:
Joost ligt nog in zijn nest
die heeft er het meeste moeite mee dadelijk denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef newsman het volgende:
Joost ligt nog in zijn nest
Ik weed dad de werelt nied om mij draaid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:19 schreef snakelady het volgende:
Heb ik slecht nieuws voor je, de wereld draaid niet om jou maar als het je niks boeit reageer dan gewoon niet, de helft van wat jij typt zal mij ook aan mijn anus oxideren dus reageer ook niet.
En waarom reageer je alleen op mij, iemand anders begon te praten over baby's ??
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
Niet dat het wat uitmaakt, ze halen dit toch niet
Za dat maakt wel uit, want ik moet morgen vroeg op. Ze moeten gewoon eens een keer doorwerken, dat getreuzel atijd!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
ze stopten om 02:13
daarna gingen ze overleggen op wat voor manier ze de setting zouden achterlaten
nu is het 02:20, en nog steeds is de volgende ploeg niet begonnen.
Niet dat het wat uitmaakt, ze halen dit toch niet
DAT kan ik dan weer wel begrijpen. Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
Rob fatsoeneert zijn haar ff, ook belangrijk natuurlijk
Joost zit in Groep 2.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
die heeft er het meeste moeite mee dadelijk denk ik.
Precies, er is toch tijd genoeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
Rob fatsoeneert zijn haar ff, ook belangrijk natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weed dad de werelt nied om mij draaid.![]()
Dat heb ik dus ook, tis wel een keer goed voor ze. Ik denk dat alleen Dido echt weet wat lichamelijke arbeid is, zorg arbeid kan behoorlijke fysiek zwaar werk zijn, al weet ik niet precies wat ze allemaal mag en doet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:17 schreef area51 het volgende:
[..]
Donderdag lopen ze allemaal krom, geeft niks, weten ze ook eens wat lichamelijke arbeid is.
Ze mogen naar de wcquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef stil het volgende:
Ze moeten minimaal 2uur achter elkaar werken zonder pauzes van roken of eten, wc mag wel.\?
Hebben ze na de pauze weer twee uur gewerkt?
Of maar 1 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |