bij mij werkt ie wel in firefoxquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Werkt niet in Firefox = kutsite.
Hoe heb je dat gedaan? Die flash-achtige zooi werkt nooit in FF hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bij mij werkt ie wel in firefox
geen ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Die flash-achtige zooi werkt nooit in FF hier.
Ik neem aan van wel, anders deed 'ie het toch ook niet in IEquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geen idee
heb je wel een flash plug in? [/domme vraag]
Voor FF moet je hem apart installen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, anders deed 'ie het toch ook niet in IE. Ik heb 'm voor de zekerheid maar nog eens geïnstalleerd, maar hij doet 't nogsteeds niet
.
Dan is ie nog verder van huisch !quote:
damn, het is geloof ik tijd om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan is ie nog verder van huisch !
Ja, ik heb deze (ongeveer in het midden) ff geinstalleerd, ik zie 'm dan laden/installeren (iig een balkjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Voor FF moet je hem apart installen.
Hier ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bij mij werkt ie wel in firefox
WAT?! Is hij homo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef SeLang het volgende:
Want ondertussen heeft hij wel meer kerels genueckt dan de meesten hier.
Daar zal ik niet wakker van liggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef SeLang het volgende:
Want ondertussen heeft hij wel meer kerels genueckt dan de meesten hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |