Assepoester moest dat toch ook doen van der stiefmoeder, toen zij naar dat bal gingen, moest ze bonen gaan sorteren..quote:
Nee echt smerig zeg. Ik wil niet weten waarvoor die bonen bedoeld zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef Rica het volgende:
[..]
En geen besef dat ze met voedsel bezig zijn.
Ze nemen niks serieus. Ja behalve hun eigen verwende gevoel dat ze tekort komen, overal aanspraak op hebben en ze voortdurend onrechtvaardig behandeld worden.
Zou best kunnen? Staat me niet meer zo bij.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Assepoester moest dat toch ook doen van der stiefmoeder, toen zij naar dat bal gingen, moest ze bonen gaan sorteren..
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
Lieske en menno proberen met tanja te praten.
Is toch wel aardig van die twee.
Want tanja is niet erg gemakkelijk
Understatement van de eeuwquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
Lieske en menno proberen met tanja te praten.
Is toch wel aardig van die twee.
Want tanja is niet erg gemakkelijk
Je moet niet blijven zeuren over die knie Cuall. Dat ze zwaar gekneusde kniebanden had, was een conclusie van die fysio. Dat ze daarna moest blijven lopen met die krukken en sinds kort ook oefeningen moet doen, is ook allemaal in opdracht.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
vast net zoiets als ze last had van die knie
Ik neem zo langzamerhand Lieskes klachten met een hele grote korrel zout![]()
Ik denk dat het hun eigen eten van volgende week isquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee echt smerig zeg. Ik wil niet weten waarvoor die bonen bedoeld zijn
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat het hun eigen eten van volgende week is![]()
Maar het wapperen, gezeur en gepiep was wel helemaal eigen initiatief.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet niet blijven zeuren over die knie Cuall. Dat ze zwaar gekneusde kniebanden had, was een conclusie van die fysio. Dat ze daarna moest blijven lopen met die krukken en sinds kort ook oefeningen moet doen, is ook allemaal in opdracht.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet niet blijven zeuren over die knie Cuall. Dat ze zwaar gekneusde kniebanden had, was een conclusie van die fysio. Dat ze daarna moest blijven lopen met die krukken en sinds kort ook oefeningen moet doen, is ook allemaal in opdracht.
voorspelbare reactie, ik weet het
Maar zo is het wel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
voorspelbare reactie, ik weet het
Lieske legt net uit dat zij van grote hoeveelheden pindakaas (zoals bij het pindakaas-uien rantsoen) ernstige eczeem krijgt. En eczeem is echt niet fijn hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja. Als je zo in paniek raakt en meteen jam wil omdat je van Pindakaas uitslag krijgt, en vervolgens snoep je er voor de lol van...
... ik ken iemand met een notenallergie die als hij de dampen van pruttelend Satesaus ruikt, hij automatisch bultjes en rode vlekken in de nek krijgt (serieus). Notenallergie kan *heel* naar uitpakken. Als Lieske daar dan zo makkelijk mee omspringt terwijl ze eerst net deed alsof ze er dood van zou gaan, dan zou ik ook niet vrolijk worden als BB.
Heeft Lieske (helaas) wel een handje vol van, heel erg overdreven dingen doen alsof ze aandacht tekort krijgt. Dat wordt soms verkeerd opgepikt.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat het hun eigen eten van volgende week is![]()
Water en brood?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Wat zou concreet de consequentie zijn als ze deze weekopdracht niet halen?
Regulier rantsoenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Wat zou concreet de consequentie zijn als ze deze weekopdracht niet halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |