In feite wel ja, naar de werkplaats welteverstaanquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Boarden voor vlucht KL123, gate1"
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
ze zien nu in de zakken van de andere groepen dat in de zakken zonder mais ook verkeerde zitten....
zou de andere groep een geheime missie hebben ?
en nu mais in mekaars haar gooien....
echt een schande hoe ze met voedsel omgaan en met name joost!
Hummie doe me een lol en trap er 1 uit
Wat zullen Rob en Menno flippen straks...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gooien de zakken van de andere groep nu leeg
Ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
en nu mais in mekaars haar gooien....
echt een schande hoe ze met voedsel omgaan en met name joost!
Dat lijkt me toch niet. Moet er niet aan denken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
Wat is die joost toch een randdebiel.
Het is inderdaad niet te hopen dat deze bonen voor consumptie zijn.
Is niet veel meer lieske wordt nu wel heel erg mager.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske bekijkt wat ze per dag nog kan eten
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kom je aan die wijsheidquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
En trouwens, drugs zijn voor Nathalie en Dido ook niet vreemd.
Moet de andere groep gewoon meteen hierna?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Wat zullen Rob en Menno flippen straks...![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Wat zullen Rob en Menno flippen straks...![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ikop mensen die met eten gooien.
Menno klaagt nu ook tegen Lieske: "Wat een herrie maken die gasten zeg."quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:11 schreef Day het volgende:
Roel zegt bijna niks, hè?
En Joost zit maar te tetteren.
Zeker niet nu ik gezien heb dat Joost ze net in z'n neus stopte. Ik hoef voorlopig geen bonen meerquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:17 schreef style het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet. Moet er niet aan denken.![]()
Dat krijg je als je betaald wordt per dag en gewoon vakantie denkt te gaan vieren in BBquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:17 schreef BlaBlub het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo gaan zitten spelenHebben ze geen besef dat ze bezig zijn met de weekopdracht ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |