Nee, is niet zoquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik dacht door BB
Roel & Joost kan tot ruzie leiden.
Lieske in verschillende groepen.
Ik negeer dat altijd, want ik vind zoiezo veel mooier staanquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben ze zelf gedaan
en voor wie het wil weten: sowieso schrijf je dus met twee keer een s
nee hebben ze toch echt zelf gedaan (maar bb had het zelf niet beter kunnen doen)quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik dacht door BB
Nee. Ook Lieske zal in dezelfde groep blijven. Dit ook, omdat ze dus verborgen moeten houden wat groep 1 verkeerd doet.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik dacht door BB
Bedrijven sponsoren Ingrid al zonder dat ze het weten.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Ingrid denkt dat er bedrijven zijn die straks haar boodschappen willen sponsoren, omdat ze in BB heeft gezeten.
Ben ik nou gek of kan ze dat wel vergeten?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef Aventura het volgende:
Ze hebben bij de 'gele'bonen ook gedroogde erwten gestopt. Want Rob zei dat dit 'verkleurde'bonen waren
Helaas heb ik een groot deel van de avond gemist.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, is niet zoik was erbij toen ze net begonnen met de opdracht en de groepen zijn onderling ingedeeld
het gaat over joost, 2 min volgehouden:+quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef Cuaderno het volgende:
even timen: het gaat momenteel niet over een van de andere bewoners. hoe lang gaat dit duren?
Dat vage familie, komt voornamelijk vanwege het feit dat ze zelf hun zwangere dochter in BB weg willen zetten. Dat vind ik erg vaag ja, ons mam zou compleet zijn doorgedraaid als ik met zo'n raar idee op de proppen was gekomen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn antwoord sloeg op 'vage familie'. Hoezo is die familie vaag? Omdat Tanja in een internaat heeft gezeten? Weten wij waarom: nee. Dus je kan er niks over zeggen.
Ik vind Tanja's familie niet vager dan de rest van de ouders.
* flugeltje vindt jou meteen lief...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vage familie, komt voornamelijk vanwege het feit dat ze zelf hun zwangere dochter in BB weg willen zetten. Dat vind ik erg vaag ja, ons mam zou compleet zijn doorgedraaid als ik met zo'n raar idee op de proppen was gekomen.
Jezus wat een armoe.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Bedrijven sponsoren Ingrid al zonder dat ze het weten.
Ingrid neemt altijd stickertjes met een lagere prijs mee naar de uitverkoop, om die op de spullen te plakken en dus bij de kassa nog minder te betalen.
(heeft ze ECHT gezegd!)
Rare jongens, die brabo's!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje vindt jou meteen lief...![]()
Je zegt ook 'ons mam'![]()
Kunnen ook meisjes zijn hoor....quote:
Nou ik heb toch mijn vraagtekens als je als moedeer je dochter die zwanger is gaat opgeven voor zo'n programma.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn antwoord sloeg op 'vage familie'. Hoezo is die familie vaag? Ik vind Tanja's familie niet vager dan de rest van de ouders.
betraptquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje vindt jou meteen lief...![]()
Je zegt ook 'ons mam'![]()
zijn ze ookquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
ochjezus chantal gaat weer lullen hoe stom ze zijn ....*zucht*
... het is alweer raak.. na nog geen 5 minutenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef Cuaderno het volgende:
even timen: het gaat momenteel niet over een van de andere bewoners. hoe lang gaat dit duren?
ok: raar volk, die brabo's!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kunnen ook meisjes zijn hoor....![]()
En ik betwijfel of Chantal de maiskorrels ook niet gewoon voor gele bonen had aangezien.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:57 schreef Day het volgende:
Chantal weer: hoe kunnen ze nou zo stom zijn?
Zeker al vergeten dat de groep de vorige keer door haar de lappen verkeerd aan het breien was.
Schuif effe door naar het Tanja topic met dit soort vragenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb toch mijn vraagtekens als je als moedeer je dochter die zwanger is gaat opgeven voor zo'n programma.
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat werkelijk een idiote actie als moeder. Het zou anders zijn als Tanja het zelf had gedaan dan moet je je er als ouders bij neerleggen.
Welke weldenkende moeder geeft haar zwangere dochter nou op voor BB, dan ben je toch niet goed wijs![]()
Dat je me raar noemt, to daar aantoe. Maar jongenquote:
"Het is de beste plek voor haar op dit moment"quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Welke weldenkende moeder geeft haar zwangere dochter nou op voor BB, dan ben je toch niet goed wijs![]()
Ben al meerdere keren verbijsterd geweest over de wereldvreemdheid van sommige bewoners.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het bij Rob thuis vroeger ZÓ arm hadden, dat zelfs bonen en erwten te duur waren. Die arme jongen herkent ze gewoon niet.
Idd. Of, beter gezegd, totdat groep 1 doorheeft dat de zwarte en de gespikkelde bonen niet hetzelfde zijn. Want dat is wat ze nu aan het herstellen zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:53 schreef Day het volgende:
Als je het goed bekijkt zijn er maar 4 mensen bezig met de opdracht (de 1e). Groep 2 moet de fouten van groep 1 corrigeren. En dit zal zo blijven totdat groep 1 door heeft dat de mais niet ingepakt moet worden.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb toch mijn vraagtekens als je als moedeer je dochter die zwanger is gaat opgeven voor zo'n programma.
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat werkelijk een idiote actie als moeder. Het zou anders zijn als Tanja het zelf had gedaan dan moet je je er als ouders bij neerleggen.
Wil niet slijmen, maar Brabo's zijn echt de gezelligste mensen van Nederland.quote:
Ik zou meer pauzes inlassen kan best of gewoon 's nachts tot 2uur werken en dan met zn allen meuren en om 6uur weer verderquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel een slopende opdracht hoor, telkens 3 of 4 uur slapen, en 3 of 4 uur werken..
Sloopt denk ik behoorlijk, na een dag of 2 (concludeerde Joost ook al)
Dag Flugeltjequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Tis weer bedtijd
Jammer, nét nu fok zo lekker snel is...
Trusten!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Tis weer bedtijd
Jammer, nét nu fok zo lekker snel is...
keju nagaan, ik mis Linda zooooooooooo erg nu ........quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat je me raar noemt, to daar aantoe. Maar jongen![]()
![]()
![]()
Dat is hoe je het bekijkt: of je het wel of niet er mee eens bent er een zwangere vrouw er in zit.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wil niet slijmen, maar Brabo's zijn echt de gezelligste mensen van Nederland.
Guus Meeuwis heeft er een heeeel mooi liedje over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |