helaas, dat gaat niet lukken. De bank doet dat niet en als de TS inderdaad is opgelicht dan zal de verkopende partij ook niets terugbetalen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
je geld laten terugboeken
Zijn prive gegevens heeft hij gewoon gegeven, maar volgens mij kan ik hem niets maken als hij vol blijft houden dat hij het verstuurd is.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:43 schreef Cutie het volgende:
Geld terugboeken gaat niet zomaar. Je kan voor zover ik weet alleen automatische incasso's storneren.
Kun je die gast niet een screenshotje laten maken van track&trace?
Anders zou ik wat meer info op gaan zoeken met betrekking tot zijn bankrekeningnummer en zijn privé gegevens etc.
Maar vandaag is dus ook een ander pakket naar mij gestuurd en daar kreeg ik wel meteen antwoord bij track&trace.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef boyv het volgende:
Wacht even tot morgen. Op zaterdag is het postkantoor lui en op zondag doen ze al helemaal niks... kan dus best wat vertraging zijn.
Mja, ik heb ook weleens gehad dat een pakketcode helemaal niet werkte bij track&trace en dat ik vervolgens toch m'n shit binnenkreeg. Maar goed, je ziet het vanzelf.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef sk888er het volgende:
[..]
Maar vandaag is dus ook een ander pakket naar mij gestuurd en daar kreeg ik wel meteen antwoord bij track&trace.
Om je een beetje gerust te stellen: ik heb het ook wel 'es gehad bij hetquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:04 schreef sk888er het volgende:
hallo
jazeker
maar ik heb een slechte camera en het is nu donker
morgen overdag gaat het een stuk beter
dan zal ik je de foto op sturen
doei
Dit kreeg ik nadat ik had gezegd of hij een foto wou maken (of een scan) van het papiertje waar de code opstaat.
Ik laat dit topic nu even rusten tot het allemaal wat duidelijker is.
Alvast bedankt iig voor jullie hulp![]()
Je meent dit serieus? Dat kan dus niet tussen twee particulierenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef maertz het volgende:
koopovereenkomst vernietigen op grond van wanprestatie
wat een afgang opmerkingquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
je geld laten terugboeken
ja ja.. ik woon ook in bergen op zoom.. biedt ik iets aan, is de eerste melding ook altijd dordrecht... en da's nog best een stukje lopen hoor ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:05 schreef Faat het volgende:
Ja kijk daar krijg je het al, eerst "woont" de verkoper in Zwolle en dan ineens in Dordrecht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |