3.1.5quote:
Daar belde ze ook voor. Maar daarna belde ze nog 2x.. niet wetende waarvoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:27 schreef Solomon het volgende:
Lijkt me sterk hoorDenk gewoon dat de Konmar nog iemand nodig had, en jou belde omdat ze je dan niet meer hoeven in te werken
Dit heeft niets met een concurentiebeding te maken. Bij een concurentiebeding wordt in je contract opgenomen dat je binnen een bepaalde tijd binnen een redelijke straal van de verstigingsplaats van de werkgever geen eigen bedrijf mag strten op het zelfde vakgebied of bij een concurent een zelfde functie mag bekleden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:26 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
3.1.5
Bedrijfsinformatie
Zowel gedurende de dienstbetrekking als na de beeindiging daarvan dient u strikte geheimhouding te betrachten ten aanzien van zaken, informatie en personen betreffende het bedrijf van de werkgever, waarvan openbaarmaking in strijd zou zijn met de zogvuldigheid en het fatsoen, dat hiervoor in het maatschappelijk verkeer betamelijk is.
hierover zit ons pap te zeuren![]()
Dit is geen concurrentiebeding, maar een geheimhoudingsbeding wat eigenlijk standaard in elk arbeidscontract wordt opgenomen! Een concurrentiebeding zal je idd niet snel terug vinden in een contract voor een vakantiekrachtquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:26 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
3.1.5
Bedrijfsinformatie
Zowel gedurende de dienstbetrekking als na de beeindiging daarvan dient u strikte geheimhouding te betrachten ten aanzien van zaken, informatie en personen betreffende het bedrijf van de werkgever, waarvan openbaarmaking in strijd zou zijn met de zogvuldigheid en het fatsoen, dat hiervoor in het maatschappelijk verkeer betamelijk is.
Dit is GEEN concurrentie beding.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:26 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
3.1.5
Bedrijfsinformatie
In dat geval.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik twijfelde ook niet hoor.. mijn vader is een zeur
volgens mij vraagt hij het daarom..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:45 schreef avotar het volgende:
hmmmm volgens mij heeft jullie pap gestudeerd..
hij weet echt waar hij het over heeft....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pcies: bel ze gewoon terug.... dan weet je het zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:07 schreef buitenbeentje het volgende:
Maar weet je nou ondertussen waar ze je voor hebben geprobeerd te bellen die twee keer dat je niet opgenomen hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |