Er zit een splinternieuwe uitlaat op. Check voor de lol maar eens wat zo'n uitlaat moet kosten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef Koenijntje het volgende:
Even een vraagje over het verbruik, hoeveel liter per 100 km?
Wat is er aan gerepareerd, wat zijn te verwachten reparaties?
Das dan pech voor jou.niet elke auto heeft het zelfde verbruik. Als ik 120 rijdt staat het aantal toeren gewoon netjes op 2500. Prima rijden hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:43 schreef marcosta het volgende:
1 op 12 of 14 kun je wel schudden met zo'n blok!
ik heb een audi coupe 2.3 liter 5 cylinder en boven de 1 op 9 kom ik echt niet ook al rijd ik normaal.
Like doh, denk je nou echt dat elke auto hetzelfde reageert/verbruikt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:48 schreef marcosta het volgende:
ja oke...prima rijden maar acclereren ho maar zeg maar...
nouja ik ben een audifiel zeg maar
succes met de verkoop en het is zeker een hele nette auto en prijs
Zoek je in het vervolg wel even de juiste gegevens erbij dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef highworker het volgende:
Volgens carbase:
PRESTATIES
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,5 s
verbruik binnen b.k. 14.5 l/100km
verbruik buiten b.k. 7.6 l/100km
verbruik gecombineerd 10,1 l/100km
CO2 uitstoot 242 g/km
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=-1&id=9837&cache=no&ref=atagquote:Op donderdag 17 november 2005 23:26 schreef mar1m het volgende:
Ik ben gek op accesoires en extra's.
Wat zit er zoal op?
foto biedt geen uitsluitsel omdat ie schuin is genomen. maar dat had je vast al gezien....volgens mij is het gewoon goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:37 schreef Syndicate het volgende:
Deze auto heeft zeker schade gehad ?
Aangezien er een grotere kier boven de linker koplamp zit dan boven de rechter.
Dat had ik uiteraard al gezien, maar ik kreeg toch het idee dat hij niet meer symmetrisch was..quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:39 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
foto biedt geen uitsluitsel omdat ie schuin is genomen. maar dat had je vast al gezien....volgens mij is het gewoon goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |