Op middelbare school misschienquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:23 schreef Skinkie het volgende:
De legaalste methode is nogaltijd de grafische rekenmachine uitbreiden. Immers van alle functionaliteit mag gebruik gemaakt worden. Als ik het mij goed herinner is er ook niet 1 specifiek model genoemd.
Het hele punt is dat je op de uni wel wiskunde krijgt, en op de middelbare school alleen voorbeeldjes met oplossingen. GR is een achteruitgang voor het onderwijs geweest...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef Solomon het volgende:
Op middelbare school misschienMaar ik mag bij m'n wiskunde-vakken geen rekenmachine meer gebruiken (geen grafisch of normale).
Daar heb ik al een hele stapel van thuis. Geregeld gebruikt ook (direct na het uitdelen van de papieren onder mijn jas vandaan halen en onderop de stapel leggen). Vervolgens een half uurtje wachten zodat zo'n volgeschreven vel niet meer opvalt. Goede methode inderdaad, stiekeme gedoe is riskanter. Ik doe het echter niet meer, bij ons wordt je van de uni afgetrapt als je betrapt wordt. Is me het 1700 E collegegeld niet waard.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:40 schreef Kang-He het volgende:
Het is mogelijk dat voor elk tentamen hetzelfde type kladpapier wordt uitgedeeld... als je daar nou de volgende keer wat van naar huis meeneemt.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:51 schreef Boomlaars het volgende:
Of moet ik het maar houden bij de ouderwetse methoden
Met een lege balpen beschrijven. Ga op een plaats zitten waar de lichtinval in je voordeel is (weerkaatsing van één lichtbron maakt het duidelijk leesbaar, licht van een diffuse bron zoals een witte muur toont niets).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Boomlaars het volgende:
tnl
[..]
Daar heb ik al een hele stapel van thuis. Geregeld gebruikt ook (direct na het uitdelen van de papieren onder mijn jas vandaan halen en onderop de stapel leggen). Vervolgens een half uurtje wachten zodat zo'n volgeschreven vel niet meer opvalt. Goede methode inderdaad, stiekeme gedoe is riskanter. Ik doe het echter niet meer, bij ons wordt je van de uni afgetrapt als je betrapt wordt. Is me het 1700 E collegegeld niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |