En dat vind jij al spannendquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
spannend, ik moet morgen met de trein
U bent niet alleenquote:Op maandag 24 oktober 2005 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dat vind jij al spannendik moet morgen een uur fietsen
![]()
![]()
Herbert, de opvolger van Wilma..quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:10 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Aan welke orkaan hebben we dit te danken?
De namen voor orkanen zijn dit jaar voor het eerst OP... de volgende naam wordt dus hoogstwaarschijnlijk Alpha...quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:15 schreef THeeF het volgende:
[..]
Herbert, de opvolger van Wilma..
Of welke debiele naam de volgende orkaan ook krijgt...![]()
Alpha de namen zijn op namelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:15 schreef THeeF het volgende:
[..]
sjoerdquote:Op maandag 24 oktober 2005 13:15 schreef THeeF het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 13:05 schreef Adfundum het volgende:
hoop dat je wind mee hebt dan Dribbel.
Hoe achter kun je lopen, die heeft de eerste doden alweer geeist.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:27 schreef Kunstgebit666 het volgende:
[..]
De namen voor orkanen zijn dit jaar voor het eerst OP... de volgende naam wordt dus hoogstwaarschijnlijk Alpha...![]()
omdat?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:21 schreef IkWilbert het volgende:
Mensen geen paniek, het gaat allemaal wel meevallen morgen.
Ja, Wilma en Alpha houden nu huis in het Caribisch gebied. Het hondenweer wat we nu hebben en morgen krijgen is het overblijfsel van een andere orkaan. Die moet een week of 2 à 3 geleden rondgespookt hebben.....quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Hoe achter kun je lopen, die heeft de eerste doden alweer geeist.
De naam Alpha is geloof ik woensdag of donderdag al uitgedeeld.
Ze hadden geen "mensen"-namen meer, en daarna zouden ze met het Griekse alfabet beginnen. Wilma's opvolger (die gisteren al onderweg was naar Florida) heet Alpha.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:15 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een mensen-naam met een Y.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:33 schreef progrock het volgende:
[..]
Ze hadden geen "mensen"-namen meer, en daarna zouden ze met het Griekse alfabet beginnen. Wilma's opvolger (die gisteren al onderweg was naar Florida) heet Alpha.
Maar ze gebruiken elk jaar een andere lijst met namen, maar gebruiken nooit alle 26 letters in 1 jaar. Omdat dit volgens mij de eerste keer is dat de namen op zijn, zeg maar, gebruiken ze nu Griekse letters. Dat is ook van tevoren bepaald.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een mensen-naam met een Y.
Dat zeg je nou wel, maar heb jij enige schade gehad door Katrina?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:23 schreef Lucille het volgende:
Ik wed dat het minder erg zal zijn als de schade die Katrina heeft aangericht.
bron: nu.nlquote:DE BILT - De storm waar het KNMI voor heeft gewaarschuwd, lijkt mee te vallen. Het weerstation heeft de zogenoemde voorwaarschuwing dinsdagochtend ingetrokken.
Het KNMI verwachtte dat vooral in de kustprovincies in de loop van de middag tijdens (onweers)buien windstoten snelheden van 110 kilometer per uur zouden bereiken. Voorwaarschuwingen worden op zijn vroegst 72 uur voorafgaand aan een weeralarm uitgegeven.
* Martijn_77 houdt niet van zwaar niet zeker omdat hij weet wat het met zijn dakpannen kan doenquote:
Oh jee... ze vliegen toch niet door je ramen, hè?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
* Martijn_77 houdt niet van zwaar niet zeker omdat hij weet wat het met zijn dakpannen kan doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |