abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31659653
ik ben al een tijdje bezig een aantal werkstukken voor school te maken. Ik doe IB en deze werkstukken zijn alles bij elkaar zo'n 30% waard van alle punten die ik minimaal moet halen om te slagen dit jaar.

Nou heb ik hier op Fok! en op andere sites hulp gekregen van verschillende users, en nou was mijn vraag, zou het mischien aardig/handig zijn deze stukken te publiceren hier op het internet? dan kunnen de mensen die me geholpen hebben en er echt vele tijd ingestoken hebben, (dat was niet hier op Fok! ) kijken naar wat ik met hun hulp gedaan heb en eventueel nog adviesen geven voordat ik het instuur naar het IB....

het IB kijkt overigens alles na en checkt erg streng op plagiaat en dergelijke.... denken jullie dat dit handig is?
pi_31660496
Uiteraard is het handig, daarom is het ook belangrijk dat je bronvermelding doet. Immers je mag 101 bronnen gebruiken, mits je ze maar vermeld.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_31660588
ja maar loop je dan niet de kans ervan beschuldigt te worden dat je het gewoon ergens van intenet hebt geplukt?
pi_31667530
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 12:53 schreef steve2003 het volgende:
ja maar loop je dan niet de kans ervan beschuldigt te worden dat je het gewoon ergens van intenet hebt geplukt?
Zolang jij die bronnen enkel als informatie bron hebt gebruik en dus niet letterlijk hebt gecopieerd, is er niks aan de hand.
  Moderator dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:30:51 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31680707
Bronvermelding, het verdraaien van stukken, in je eigen woorden vertalen etcetera, niets mis mee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_31680932
Ik denk dat TS bedoelt dat zìjn werkstuk juist wordt gezien als de site waar hij het van 'gejat' zou hebben. Zorg er daarom iig voor dat je naam en toenaam er uitgebreid bij staan.
  Moderator dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:45:06 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31680971
Ja, dan moet je dat een even later er op zetten. Nadat het ingeleverd is en beoordeeld, goed de datum er bij zetten en dergelijke.
pi_31682710
dat was idd wat ik bedoelde
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef Renesite het volgende:
Ja, dan moet je dat een even later er op zetten. Nadat het ingeleverd is en beoordeeld, goed de datum er bij zetten en dergelijke.
maar dan heb ik nog maar weinig aan de kritieken van mensen, dan valt er dus niets meer aan te veranderen....
  Moderator dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:36:55 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31682837
o, op die fiets!
Nou, evt. kan je het gewoon naar mensen toemailen waarvan jij denkt, die hebben vast een kritische mening
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:56:33 #10
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31687431
Ik heb English A2 gedaan en als ik zo heb gekeken wat sommige mensen hebben gedaan zou ik me er niet al teveel zorgen over maken .
pi_31687545
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:56 schreef Kang-He het volgende:
Ik heb English A2 gedaan en als ik zo heb gekeken wat sommige mensen hebben gedaan zou ik me er niet al teveel zorgen over maken .
english A2 is idd niet al te moeilijk wordt literature essay enzo.... maar extended essay daarentegen, en History Internal Assesment

en vooral als je echt een 7 (uit 7) wil halen, en naar een goede buitenlandse uni wil (camebridge ofzo) dan moet je toch echt wel ff een beetje je best doen toch lijkt me....

maar hoe heb jij je engels gedaan? was het alleen engels of heb je meerdere IB vakken of heel IB gedaan?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:25:19 #12
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31689442
Ik had een 6 voor English A2. Ik heb Twee Talig Onderwijs gedaan, waarbij ik de eerste 4 jaar de helft van de vakken in het Engels heb gekregen en daarna naast het reguliere VWO Engels nog extra English A2 lessen kreeg. Op mijn oude school was er ook een IB afdeling dus dat kon ook wel makkelijk. Ik heb enkel English A2 gedaan..

Maar dan zag je bijvoorbeeld bij een paar van die gasten dat bij die essays die je zelf thuis mag maken ze opeens heel ander taalgebruik hadden . Echt zo'n standaard van het internet afgeplukte tekst die dan wel wat aangepast was.. maar iedereen is geslaagd zonder morren. En dan ook echt iedereen , zelfs de mensen die óf echt helemaal niks hebben gedaan voor sommige onderdelen óf het gruwelijk hebben vernaggeld.

De waarde van zo'n papiertje is bij mij dan ook flink gedaald .
pi_31695771
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:25 schreef Kang-He het volgende:

De waarde van zo'n papiertje is bij mij dan ook flink gedaald .
idd., wel raar, want het IB staatinternationeel best hoog aangeschreven volgens mij.... zat jij overigens op het wolfert toevallig?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:29:43 #14
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31696682
Nee, Rijnlands Lyceum te Oegstgeest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')