Ja.quote:
quote:Herfst
Zij die voor mij kwamen en dichters waren,
Zij hebben hun droefenis, in de Herfst, uitgesproken
En éénheid gevoeld tussen hun gebroken
Leven, met het vaarwel aan de drommen hunner dromen,
En het sterven der zonneblaren aan de dorre bomen.
Zij hebben gezegd: de Herfst was 't schoonste getij,
Al was hij dan ook droefeniszwaar en de baar van de zomer blij,
Zij wisten zich een groot geluk, toen hun leed
Met 't getij één was en sterk kompleet.
Maar zo kan ik de Herfst niet voelen, zo is hij niet in mij :
Het gulden doodgaan in rijk-trillende getij.
Zo was het misschien vroeger; nu mijn droefenis inniger is,
Nu voel ik van de Herfst enkel 'd onvolmaakte, vunzige treurnis.
Nu voel ik hoe een sterrevende zonneschijn
Vermeerdert van dit treurende getij de werkelike pijn;
Vermoeid of niet, - wie kan het weten? - draagt als 'n stramme vrouw
De Herfst zijn lusteloze dagen zonder warmte, zonder kou.
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:14 schreef pyl het volgende:
Is dat zo'n Amerikaanse vrouw die iets erg is overkomen, Tokay?
Die arme mevrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:18 schreef Tokay het volgende:
Ja.
Waarschijnlijk is ze meteen door naar de hemel gegaan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:22 schreef pyl het volgende:
Die arme mevrouw.![]()
Heeft ze er blijvend schade aan overgehouden?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:23 schreef Berkery het volgende:
Terri Schiavo?
Die is vorige week nog voorbijgekomen.....quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:23 schreef Berkery het volgende:
Terri Schiavo?
Da's dan weer een geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:24 schreef Tokay het volgende:
Waarschijnlijk is ze meteen door naar de hemel gegaan.![]()
Gut, wat moet ik hier nou op antwoorden...quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:28 schreef pyl het volgende:
Overviel het noodlot haar in eigen land, of ergens anders in die wijde, maar o zo boze buitenwereld?
Het was anders nogal een knal.....quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:39 schreef Tokay het volgende:
Daar waar het stil en sereen is.
Zoiets.![]()
Daar waar het normaliter stil en sereen is, bedoelde ik.quote:
Het was dan ook een hele goede vraag, natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:43 schreef Tokay het volgende:
Natuurlijk. Heb ik weer. Zit ik na te denken hoe ik de vraag moet beantwoorden, wordt-ie ondertussen beantwoord....![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:49 schreef pyl het volgende:
Het was dan ook een hele goede vraag, natuurlijk.![]()
Dat brengt ongeluk hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:42 schreef pos het volgende:
Brain Jones .....en wat gaat Fok snellll....als dat maar goed gaat
Waarom zeg je dat nou pos ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:42 schreef pos het volgende:
Brian Jones .....en wat gaat Fok snellll....als dat maar goed gaat
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou pos ?
Nooit meer doen hoor
Nope. Popgroepje - en niet het minste...........quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:54 schreef tong80 het volgende:
Die linkse is dat Monthy Pyton ? Gooners ?
Uiteraard!quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
HOmer Simpson
Tja druk druk druk mn moeder is dit weekend 50 geworden, dus versieren.. feestquote:
Gefeliciteerd met je moeders verjaardag!quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja druk druk druk mn moeder is dit weekend 50 geworden, dus versieren.. feesten vervolgens brak
, ow ja en Fok werk natuurlijk ook niet echt mee.. zooooo s l o o m
Hebben de heren solo nog enige prestaties van formaat neergezet ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:05 schreef pyl het volgende:
Nope. Popgroepje - en niet het minste...........![]()
Britten en ja, Eric Clapton, Jack Bruce en Ginger Baker waren individueel ook succesvol.quote:
Dank je wel...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je moeders verjaardag!![]()
Geef dan een seintje zo'n 5 minuten voor het begint. Dan zal ik even kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:45 schreef brother52 het volgende:
Ach, zaterdag komt hij vast wel weer voorbij. Je hoeft alleen de leader te zien, dan weet je hem wel.
Ik denk niet dat ik rond die tijd on-line ben. Maar het begint waarschijnlijk om 9 uur.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geef dan een seintje zo'n 5 minuten voor het begint. Dan zal ik even kijken.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Is die purple gast misschien van Sniff and the tears?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Een Belg?
quote:
Inderdaad; 'n groot rock-legende is ons ontvallen...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Yo Captain Jack!
Ik weet wel dat hij in de serie Greg Sanders heet. Telt dat ook?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:40 schreef brother52 het volgende:
Mijn plaatje van zaterdag kwam net weer voorbij op rtl 4, iemand gezien toevallig?
Vandaag wel, anders moeten we tot zaterdag wachten.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij in de serie Greg Sanders heet. Telt dat ook?
Ik had hem op die eerste foto niet herkend, op die tweede wel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Die foute kleding van Stef herken je toch meteen?
Was niet bepaald van zijn muziek.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
Mr. A, vind je Captain Jack ook een wanker ?
Nou ja; mocht je 'm inderdaad 'n wanker vinden, dan was 't dus eigenlijk 'Captain Jackoff'...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Was niet bepaald van zijn muziek.
Ben je pas 10?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef wyccie het volgende:
Captain Jack doet me denken aan de tijd dat ik net naar muziek begon te luisteren
Jij blijft eeuwig 10 ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef wyccie het volgende:
Al een paar jaartjes.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef dartfanaat het volgende:
Madame Mikmak?
Qua lengte kun je daar nog makkelijk voor door.quote:
Een 4-jarige met groeihormonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Qua lengte kun je daar nog makkelijk voor door.![]()
Oeps! Excuses.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hee er staat nog een plaatje van mij open...
Ik wilde het plaatje snel weer weghalen, maar pyl bespaart me de moeite.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef pyl het volgende:
Vincent Furnier.
Ik ken dat poppetje van jou niet, Diaan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef Diaan73 het volgende:![]()
die van jou is waarschijnlijk eerder geraden
![]()
Alice Cooper doet me denken aan de tijd dat ik naar muziek begon te luisteren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Tokay het volgende:
Ik wilde het plaatje snel weer weghalen, maar pyl bespaart me de moeite.
Alice Cooper (of Vincent Furnier) idd.
Alice Cooper doet me denken aan mijn eerste kennismaking met mascara.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:03 schreef pyl het volgende:
Alice Cooper doet me denken aan de tijd dat ik naar muziek begon te luisteren.![]()
(Billion Dollar Babies was mijn eerste elpee........)
Dat moment staat mij nog steeds te wachten ...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
Alice Cooper doet me denken aan mijn eerste kennismaking met mascara.![]()
Nooit als 'KISS' meegedaan aan enige vorm van playbackshow ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef pyl het volgende:
Dat moment staat mij nog steeds te wachten ...![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef dartfanaat het volgende:
Na de opmerking van Mr_A weet ik het zeker: Lily!
Tsja....quote:
KISS???quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
Nooit als 'KISS' meegedaan aan enige vorm van playbackshow ? [afbeelding]
Dat mag ik toch wel hopen, ja.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef pyl het volgende:
Dat moment staat mij nog steeds te wachten ...![]()
Snobisme? KISS was in mijn tijd een soort K3.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:15 schreef Treinhomo het volgende:
Enig snobisme is jou niet vreemd...
'Strijd der planeten' ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand kent mijn plaatje?
Badabing!quote:
Jij bent zó oud; in jouw tijd was KISS zeker nog in zwart-wit ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:17 schreef pyl het volgende:
Snobisme? KISS was in mijn tijd een soort K3.![]()
Daar heb ik nog cassette-bandjes van gehad...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Badabing!
Nope,hadden in de 70s wat hitjes w.o. Lucifera...quote:
Ik weet het! Ik weet het!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:46 schreef fotoloog het volgende:
De bandnaam is gelijk aan die van een diertje wat ook vaak op Fok! voorbijkomt..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:00 schreef Tokay het volgende:
Ik ga er in bed over nadenken.![]()
Welterusten aan iedereen!
[afbeelding]
Bloodhoundfromhellquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef fotoloog het volgende:
Nahhh,welk diertje komt nou regelmatig als topic voorbij? nou...nou ?
Djeez wat een Lemming zeg...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:15 schreef fotoloog het volgende:
Geen T-Rex
Nog maar een hitje van de heren "Queen Jacula"
quote:
Zie PIquote:
Gamma!quote:
ja lieffie, met drank op duurt het wat langerquote:
Ja, nee dus...quote:
U is aan de borrel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja lieffie, met drank op duurt het wat langer
was, was, helaas, tis opquote:
Je kan ook niet bij mij er eentje komen halen. Bij mij is de voorraad ook uitgeput.quote:
Zuipschavuit!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
was, was, helaas, tis op![]()
en als je dan ook nog eens de verkeerde quote dan is het wel heul erg met je gesteld
Uitgeput? Volgens mij is er geen voorraad meer bij jou mr_aquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan ook niet bij mij er eentje komen halen. Bij mij is de voorraad ook uitgeput.
Vergeef mij, het is maar tijdelijk....quote:
Dat gebeurd maar een enkele keer en de volgende ochtend heb ik dan altijd flink spijt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Uitgeput? Volgens mij is er geen voorraad meer bij jou mr_a
Been there, seen it, en gvd bekend gezicht maar kenner niet opkomu.....Max who?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
BB we need you in trivia.
Ja denk ut....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Max Planck misschien?
Aha! Dan moeten we maar eens naar bedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef mr_anonimous het volgende:
En toen was het weer klef kwartiertje.
Tsja...........quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:26 schreef Bolkonsky het volgende:
Rosa Parks.
Mickey Mouse?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:27 schreef Tokay het volgende:
..... en natuurlijk een heel goedemorgen gewenst aan alle RJPvD'ers!![]()
[afbeelding]
Jawel... beetje dit gevoel had ik de volgende dag wel..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mogguh Peaceman, de verjaardag van je schoonmoeder goed doorstaan?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel... beetje dit gevoel had ik de volgende dag wel..![]()
Was een zware zondag![]()
Diaan had iets van haar activiteiten mbt tot de verjaardag van haar moeder gepost. Voor jou als koude kant van de familie is het dan toch (nog) meer een verplicht nummer dan voor haar.quote:
Volgens mij ook, die moedervlek in z'n gezicht is nog net te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:59 schreef Tokay het volgende:
En die foto van foto, dat is toch Robert De Niro.... ?
quote:Of ben ik nu gek?
quote:
Dan is 't een zingmeneerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef pyl het volgende:
Kuch.....rochel......kuch.....ahum: dat is niet Robert de Niro.
Je bent pas een uurtje aan 't werk en je zit al weer te Fok!ken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef pyl het volgende:
Een tenor?quote:
Wat doe jij uit bed?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef pyl het volgende:
Ow maar het was heel gezellig hoor... alleen was het laat en stroomde het bier net zo goed als momenteel de regen valt...., dus was ik zondag brakquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Diaan had iets van haar activiteiten mbt tot de verjaardag van haar moeder gepost. Voor jou als koude kant van de familie is het dan toch (nog) meer een verplicht nummer dan voor haar.
Ik twijfel nog steeds.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk het wel, maar ik zat er al eerder naast vandaag![]()
Fotoloog zal je later vandaag ongetwijfeld van je twijfels verlossen. Heb je enig idee wie er op mijn plaatje staat? Ik moet zo naar m'n bedje en twee geparkeerde plaatjes is ook weer zoiets.quote:
Hmmmmm, dat denk ik niet...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:16 schreef dartfanaat het volgende:
Is toch niet Allessandro Safina
Die naam wilde mij niet te binnenschieten maar ook dat is wat mij betreft een kanshebber de man op het plaatje te zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:16 schreef dartfanaat het volgende:
Is toch niet Allessandro Safina
Nee Scrut, I'm sorry. Ik heb heel lang naar meneer zitten staren, en hoewel zijn hoofd me bekend voorkomt, schiet zijn naam me niet te binnen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Fotoloog zal je later vandaag ongetwijfeld van je twijfels verlossen. Heb je enig idee wie er op mijn plaatje staat? Ik moet zo naar m'n bedje en twee geparkeerde plaatjes is ook weer zoiets.![]()
Of je z'n naam kent weet ik niet, maar je kent meneer zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee Scrut, I'm sorry. Ik heb heel lang naar meneer zitten staren, en hoewel zijn hoofd me bekend voorkomt, schiet zijn naam me niet te binnen....![]()
Ik zal er niet van wakker liggenquote:Vervelend hè?
Have a nice dayquote:Ik zou zeggen: ga lekker slapen!
Welterusten.
Ik denk maar dat ik niets zeg...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow maar het was heel gezellig hoor... alleen was het laat en stroomde het bier net zo goed als momenteel de regen valt...., dus was ik zondag brak![]()
Maar heb wel een hele mooie rooie auto gezien... maar dat moet Diaan maar vertellen![]()
![]()
Soms is niets zeggen ook heel verstandig.......quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:50 schreef Berkery het volgende:
Die man op het plaatje van Scrut is Arthur 'Goodmeuning' Bostrom.
Nee, niet Tipper, de vrouw van Al Gore, bedoel je toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:56 schreef tong80 het volgende:
Presidentsvrouw ofzo ? Of van Dinges die vice-president onder Clinton ?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:23 schreef Neleos het volgende:
Speelt zij de moeder in Growing Pains, of in een andere Amerikaanse serie?
quote:
Je bent érg warm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:29 schreef dartfanaat het volgende:
Zit wel aan Kennedy te denken, maar ik kan me niet voorstellen dat het Jacky zelf is.....
Iets anders zou ik ook niet weten, verder ken ik geen vrouwelijke Kennedy's...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:29 schreef dartfanaat het volgende:
Zit wel aan Kennedy te denken, maar ik kan me niet voorstellen dat het Jacky zelf is.....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:42 schreef dartfanaat het volgende:
Caroline Kennedy......
Eerlijk geraden....ineens ging me een licht op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Eerlijk geraden, of eerlijk opgezocht?
Tijd om naar de keuken te verdwijnen - althans voor mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef fotoloog het volgende:
Dan weet ik hoe laat het is....
Correct uit naar ik denk 'n bekendste film.quote:
Nee joh Cosmo!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:03 schreef Treinhomo het volgende:
Frank ?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:03 schreef Treinhomo het volgende:
Frank ?
Die ken ik niet; ik ga nooit naar de kapper...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee joh Cosmo!
De buurman van Jerry Seinfeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die ken ik niet; ik ga nooit naar de kapper...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |