Ruilen voor james bond of nintendogs?quote:
Ik heb Metroid Pinball te koop.
geez vergeef me om te vragen hoe het spel bevalt >_<quote:Op woensdag 9 november 2005 08:32 schreef killermj het volgende:
Lijkt wel een chatopic....
Kan een modje niet even opruimen ??
Heb te ruil:
-Yoshi Touch And Go
- Another Code
- Fifa06 (SEALED)
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb geen bijzondere spellen te ruil voor de DS, dus tenzij je naar iets op zoek bent wat ik toevallig heb (eventueel voor de PS2), wil ik hem wellicht kopen. Als je hem tenminste nog niet aan Remcheese hebt verkocht, natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:58 schreef Brett-Anderson het volgende:
(nieuw/ongebruikt en met rumblepack)
Eventueel ruilen tegen spiderman2 met bij betaling?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:58 schreef Brett-Anderson het volgende:
(nieuw/ongebruikt en met rumblepack)
Vraagprijs?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:06 schreef wierdo6 het volgende:
Ik heb ook nintendogs stylussen te ruil/te koop..
[afbeelding]
10 euro incl voor zon stylusquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:06 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Eventueel ruilen tegen spiderman2 met bij betaling?
Of wil iemand anders mijn spiderman2 in ruil voor splintercell?
Mail dan naar daburnd_xbox@hotmail.com
Ik heb ook nintendogs stylussen te ruil/te koop..
[afbeelding]
Heb hier nog spiderman 2 nds liggenquote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[TR]Nintendogs Dachshund & Friends
Het liefst ruilen tegen Sonic Rush, maar een ander DS of Cube spel is ook mogelijk.
Heb ff wat reviews bekeken, dus nee dank je.quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Heb hier nog spiderman 2 nds liggen
prima, mail me anders ff op kazter_troy@hotmail.comquote:
had je iig best even kunnen melden aangezien je zelf degene was die zei 10,50 en hij is van jou. maar goed dat is een kwestie van fatsoen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef wierdo6 het volgende:
Sorry, had er maar 1 en die is een paar dagen geleden al verkocht als het goed.
En dat voor de gevraagde 12,50.. zo heb ik er nu 3 verkocht. Dus de vraagprijs schijnt echt niet zo hoog te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |