vergeten te zeggen wat ikzoek.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:46 schreef Troy het volgende:
ik heb warioware te ruil
* gaat nu zoeken naar reviews van nanostray...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nanostray lijkt je niet leuk?
Als wij nou warioware voor kirby ruilen en dan.....==>quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef remcheese het volgende:
Ik wil mijn Kirby (us) en
James Bond(europese versie) wel ruilen tegen :
warioware touched of
another code of
advancewars of
castlevania
of een us game die me leuk lijkt?
Trouwens ook wel tegen een gamecube game evt (zoals bijvoorbeeld een marioparty of warioware en wario world)
![]()
Wij Kirby voor Nanostray? si dat geen aardige constructie waar 3 mensen tevreden over kunnen zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nanostray lijkt je niet leuk?
Tegen Rayman ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:02 schreef Jolene24 het volgende:
Ik heb Mr Driller: Drill Spirits DS (US) te ruil. Ben vooral op zoek naar Another Code en Lunar Dragon Song.
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef Troy het volgende:
[..]
Als wij nou warioware voor kirby ruilen en dan.....==>
[..]
Wij Kirby voor Nanostray? si dat geen aardige constructie waar 3 mensen tevreden over kunnen zijn?
overigens heb ik wel een europese ds? is da geen probleem met een us game? (mn spaanse mario 64 marcheert gewoon)
ff wachten wat remcheese ervan vind dusquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
En ja, je kan DS games uit alle landen spelen, ik speel EU, US en JPN games op een JPN DS.
remcheese is net op t werk (avond dienst he )en vindt het een GOED ideequote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:50 schreef Troy het volgende:
[..]
ff wachten wat remcheese ervan vind dus
Dat kan, ik weet niet of jullie een beetje in 't midden van t land wonen (zeg maar , omg. utrecht?) want dan zijn er wat makkelijkere alternatievenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, gaan we dan alles in een keer sturen? Dus A naar B, B naar C en C naar A? Dat lijkt me wel het makkelijkst denk ik?
Ede hieroquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:57 schreef remcheese het volgende:
[..]
Dat kan, ik weet niet of jullie een beetje in 't midden van t land wonen (zeg maar , omg. utrecht?) want dan zijn er wat makkelijkere alternatieven
Hey,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Te ruil wario ware touched
wat ik zoek???
geen idee bied maar wat leuks aan qua spel
Kirby sounds good :]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:55 schreef remcheese het volgende:
[..]
Hey,
Ik wil hem wel voor Kirby (us import) of James bond ruilen![]()
omgeving utrecht is voor mij goed te doen (ijsselstein)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Kirby sounds good :]
alleen waar zit je ergens ??
Heb je er een foto van toevallig? Ik heb nl Wario Ware voor je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef T42 het volgende:
[..]
movieplayer? (nog een neiuwe! zonder cf kaart)
met rom cd daar staan ruim 50 spellen op die je via movie player kan spele, nes games en gameboy games
yup boekjes en doosje is erquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:59 schreef remcheese het volgende:
ok, dat kan, ik kan beide dagen NA 14:30 , ik werk nl tot die tjid en das daar vlak bij,
en dan mijn kirby met doosje, boekjes enzo, voor jouw warioware touched met boekkie en doosje?
Ja ok maak je geen zorgen doe maar rustig aan enzo ;]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:00 schreef remcheese het volgende:
das goed, maar geef me ff een kwartiertje extra, dan kan ik me auto parkeren bij de garage daarzo
evt ff telefoonnummers uitwisselen voor als we daar staan ?
dapoop at gmail dot com
het kan altijd of op de makkelijke manier of op de moeilijke manier nequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:59 schreef remcheese het volgende:
Perfecto! mooi dat we zo'n deal kunnen maken
Have fun dudequote:Op donderdag 3 november 2005 06:42 schreef remcheese het volgende:
PRECIES![]()
Ik ben in elk geval erg blij met me nieuwe spelletje.
dat pleerol afrollen![]()
![]()
Ruilen voor james bond of nintendogs?quote:
Ik heb Metroid Pinball te koop.
geez vergeef me om te vragen hoe het spel bevalt >_<quote:Op woensdag 9 november 2005 08:32 schreef killermj het volgende:
Lijkt wel een chatopic....
Kan een modje niet even opruimen ??
Heb te ruil:
-Yoshi Touch And Go
- Another Code
- Fifa06 (SEALED)
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb geen bijzondere spellen te ruil voor de DS, dus tenzij je naar iets op zoek bent wat ik toevallig heb (eventueel voor de PS2), wil ik hem wellicht kopen. Als je hem tenminste nog niet aan Remcheese hebt verkocht, natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:58 schreef Brett-Anderson het volgende:
(nieuw/ongebruikt en met rumblepack)
Eventueel ruilen tegen spiderman2 met bij betaling?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:58 schreef Brett-Anderson het volgende:
(nieuw/ongebruikt en met rumblepack)
Vraagprijs?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:06 schreef wierdo6 het volgende:
Ik heb ook nintendogs stylussen te ruil/te koop..
[afbeelding]
10 euro incl voor zon stylusquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:06 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Eventueel ruilen tegen spiderman2 met bij betaling?
Of wil iemand anders mijn spiderman2 in ruil voor splintercell?
Mail dan naar daburnd_xbox@hotmail.com
Ik heb ook nintendogs stylussen te ruil/te koop..
[afbeelding]
Heb hier nog spiderman 2 nds liggenquote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[TR]Nintendogs Dachshund & Friends
Het liefst ruilen tegen Sonic Rush, maar een ander DS of Cube spel is ook mogelijk.
Heb ff wat reviews bekeken, dus nee dank je.quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Heb hier nog spiderman 2 nds liggen
prima, mail me anders ff op kazter_troy@hotmail.comquote:
had je iig best even kunnen melden aangezien je zelf degene was die zei 10,50 en hij is van jou. maar goed dat is een kwestie van fatsoen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef wierdo6 het volgende:
Sorry, had er maar 1 en die is een paar dagen geleden al verkocht als het goed.
En dat voor de gevraagde 12,50.. zo heb ik er nu 3 verkocht. Dus de vraagprijs schijnt echt niet zo hoog te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |