offtopic:quote:
Dat kan je dan toch ook in mijn fotoboek melden?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef STFU het volgende:
[..]
offtopic:
Leuke meid![]()
had effe in je fotoalbum gediekt
watvoor een portfolio willen ze zien? foto's, tekeningen of photoshop bewerkingen/creaties?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:43 schreef wonko het volgende:
Creëer een online portfolio..als je goed bent val je echt wel op.
Hij werkt (fulltime). Plus daarbij komt dat zo een opleiding geen EUR 20.000 kostquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:53 schreef innepin het volgende:
Omdat niet iedereen daar geld voor heeft
Grafisch Ontwerper/DTP, stond op www.loi.nlquote:Met de cursus Grafisch ontwerpen/DTP bereid je je voor op een functie in een uitdagend vakgebied. Folders, advertenties, boekomslagen, maar ook billboards, cd-rom's, tv-commercials en websites. Overal waar je kijkt, zie je uitingen die bedacht en gemaakt zijn door een grafisch ontwerper. Als ontwerper ben je verantwoordelijk voor het bedenken en uitwerken van een idee. Een idee met als doel een commerciële boodschap van de klant zo creatief en effectief mogelijk over te brengen. Dit doe je meestal in een team, samen met een tekstschrijver. Naast creativiteit is communicatie een belangrijk onderdeel van je functie. Natuurlijk met de tekstschrijver. Maar vanzelfsprekend ook de communicatie met de opdrachtgever. Want je kunt nog zulke goede ideeën hebben ... je moet de klant kunnen overtuigen van je briljante idee.
Ja die had ik inderdaad al gezien, maar ik bedoelde spcifiek de opleiding grafisch vormgever, want volgens mij zit er een groot verschil tussen dtp en grafisch vormgever.. Als dit niet zo is hoor ik het ook graagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:20 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Grafisch Ontwerper/DTP, stond op www.loi.nl
Ik wil websites gaan maken en dingen gaan ontwerpen, 3d, enzovoort..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef GoLLeM het volgende:
Wat verwacht je te leren in de opleiding, en wat wil je er later mee doen?
eehm, ik doe nu een gezamenlijk eerste jaar waarin veel mensen Communicatie Multimedia Design gaan doen, dat lijkt er wel wat op. Geen idee of dat ook thuis kan...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:29 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Ik wil websites gaan maken en dingen gaan ontwerpen, 3d, enzovoort..
Dat is ook hbo-niveau of niet? Ik zoek meer een cursus/studie op mbo niveauquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
eehm, ik doe nu een gezamenlijk eerste jaar waarin veel mensen Communicatie Multimedia Design gaan doen, dat lijkt er wel wat op. Geen idee of dat ook thuis kan...
Inprincipe kan het wel, want ik werk ook snachts in een discotheek waarbij ik genoeg geld verdien om het te kunnen betalen...maarja...ben je nog aantrekkelijk voor een bedrijf als je na 4 jaar klaar bent... en dus 27/28 jaar oud ben, dat is eigenlijk mijn hele kwestie...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef saban het volgende:
[..]
Hij werkt (fulltime). Plus daarbij komt dat zo een opleiding geen EUR 20.000 kost![]()
Als je goed genoeg bent wel!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef STFU het volgende:
[..]
Inprincipe kan het wel, want ik werk ook snachts in een discotheek waarbij ik genoeg geld verdien om het te kunnen betalen...maarja...ben je nog aantrekkelijk voor een bedrijf als je na 4 jaar klaar bent... en dus 27/28 jaar oud ben, dat is eigenlijk mijn hele kwestie...
Het belangrijkste is of je weet wat je wilt en leuk vind, je kan beter pas op je 27ste klaar zijn met datgene wat je leuk vind dan op je 23ste een goed betaalde baan hebben waar je niet blij van wordt! En je achteraf altijd spijt zal blijven houden dat je het toen niet gedaan hebt, als je 35 bent ofzo want ja dan is het wel te laat. Je moet tenslotte nog maar 40 jaar werken...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef STFU het volgende:
[..]
Inprincipe kan het wel, want ik werk ook snachts in een discotheek waarbij ik genoeg geld verdien om het te kunnen betalen...maarja...ben je nog aantrekkelijk voor een bedrijf als je na 4 jaar klaar bent... en dus 27/28 jaar oud ben, dat is eigenlijk mijn hele kwestie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |