abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31750322
Succes vanavond Meteora!
Probeer een "fuck it" houding aan te nemen, het maakt niet uit als ze je afwijzen of uitlachen. (wat vast niet zal gebeuren) Als je in een hele avond in een hoekje blijft staan sta je meer voor lul! Je hebt het in ieder geval dan geprobeerd dan ben je een stap verder, toch? No pain, no gain!

Ik vind het zelf ook maar erg lastig om vrouwen in de kroeg aan te spreken. Als het binnenkort niet iemand via de datingsites vind ga ik het toch meer IRL proberen. Zal dan ook een beetje over die angst heen moeten stappen.
quote:
@mispoes: wel jammer dat er niks meer is gebeurd.
Ja das waar. Maar misschien had ik achteraf nog meer spijt als ik wel met haar naar bed was geweest. Ze had duidelijk twijfels. Ik wil niet met een vrouw naar bed die er niet 200% zin in heeft/aan toe is. Toen ik weg ging vond ik het vooral klote dat de avond zo eindigde en had er minder moeite mee dat er nix gebeurd was.
quote:
@ Meteora Je posts zijn weinig veranderd qua inhoud sinds dat de reeks tijdelijk stopte. Niet echt positief in dit geval denk ik zo.
Zolang hij er actief mee bezig blijft komt hij wel steeds een stapje verder. Veranderingen kosten nou eenmaal tijd, je kan niet in een paar weken je leven omgooien.
pi_31750562
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef mispoes het volgende:
Ik vind het zelf ook maar erg lastig om vrouwen in de kroeg aan te spreken. Als het binnenkort niet iemand via de datingsites vind ga ik het toch meer IRL proberen. Zal dan ook een beetje over die angst heen moeten stappen.
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef mispoes het volgende:
Probeer een "fuck it" houding aan te nemen, het maakt niet uit als ze je afwijzen of uitlachen. (wat vast niet zal gebeuren) Als je in een hele avond in een hoekje blijft staan sta je meer voor lul! Je hebt het in ieder geval dan geprobeerd dan ben je een stap verder, toch? No pain, no gain!
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:09:38 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31750647
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:23 schreef Godshand het volgende:

Je doet nu net of iedereen een relatie heeft alleen maar om sex. Niet iedereen is zo sexgek als jij en ik hoor
Oh nee hoor. Maar seks is doorgaans wel een belangrijk onderdeel van een relatie. Maakt voor de meesten toch het onderscheid tussen een vriendschap of een liefdesrelatie.
quote:
Sommigen hebben aan 1x /jaar genoeg...
(geloof dat er ergens ook een topic over is)
Dat zijn denk ik eerder de uitzonderingen die de regel bevestigen.
Één keer per jaar seks? Ik moet er inderdaad niet aan denken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31750737
@ 3rdStrike
Tis idd makkelijker gezegd dan gedaan...
pi_31751041
Hee mispoes, jammer hoor, dat het niet zo gelopen is als je gehoopt had. Toch denk ik niet dat je persé door had moeten zetten hoor, zoals je al zei, dan had ze er zelf misschien spijt van gehad achteraf. Je hebt haar duidelijk gemaakt hoeveel je nog om haar geeft, meer kun je niet doen.

Meteora, dat zinnetje 'ik ga maar weer proberen oogcontact te zoeken met een leuke meid en proberen een gesprekje aan te knopen' komt nou niet echt positief over. Ga gewoon lekker pinokkio-en ( ) op de dansvloer en plezier maken. Een leuke avond hebben moet niet afhangen van het feit of je wel sjanst of scoort bij een meid.

Boschjesman, als je een relatie voor jezelf als zo goed als onmogelijk ziet, is het dan niet misschien een goed idee om je zelfvertrouwen wat te vergroten? Sport je, heb je hobbies of andere dingen waardoor je wel positief over jezelf kan denken? Misschien zou het je best helpen om eens met iemand te praten om te leren die negatieve gedachtengang te doorbreken. Als jij jezelf al niet relatiewaardig vindt, dan zal een ander dat ook moeilijk kunnen zien.

One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:26:30 #131
91306 GF
Kingwood
pi_31751063
Zoals al zo vaak gezegd. Alles komt neer op je zelfbeeld en zelfvertrouwen. Zit dat goed, gaat het allemaal sowieso al zoveel makkelijker. Ik ben zelf ook best wel gesloten en heb nooit de grootste mond als ik met mensen ben die ik niet zo goed ken. Maar als ik me gewoon op m'n gemak voel, straal je dat uit. En dat merk je dan ook weer aan je omgeving. Ik heb weinig ervaring met vreemde meiden aanspreken tijdens het uitgaan o.i.d. Dus zoveel kan ik daar ook niet over zeggen.
Unspoken words were understood
pi_31751440
quote:
Maar als ik me gewoon op m'n gemak voel, straal je dat uit. En dat merk je dan ook weer aan je omgeving.
Dat heb ik ook, daarom is het voor mij wel een probleem dat ik niet een aantal maten heb waarmee ik kan stappen. In je eentje voel ik me toch niet echt relaxt, dan heb ik ook nog de vervelende eigenschap om enorm te gaan zweten.. Dan weet ik gewoon zeker dat ik niet zelfverzekerd over kom.
pi_31751514
Volgende week voor mij weer GENOEG kansen!
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:44:31 #134
91306 GF
Kingwood
pi_31751535
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:41 schreef mispoes het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, daarom is het voor mij wel een probleem dat ik niet een aantal maten heb waarmee ik kan stappen. In je eentje voel ik me toch niet echt relaxt, dan heb ik ook nog de vervelende eigenschap om enorm te gaan zweten.. Dan weet ik gewoon zeker dat ik niet zelfverzekerd over kom.
Alleen stappen begin ik niet eens aan. Dan ben ik binnen 10 min weer weg. Lijkt me echt niks aan Ik heb dan wel een aantal goede (stap)vrienden waarmee ik altijd uitga.
pi_31751768
quote:
Alleen stappen begin ik niet eens aan. Dan ben ik binnen 10 min weer weg. Lijkt me echt niks aan Ik heb dan wel een aantal goede (stap)vrienden waarmee ik altijd uitga.
Ik ben nog maar 1x alleen uit geweest en dat was idd niet echt super. Keb het een uurtje of 1,5 volgehouden, geloof 3 vrouwen aangesproken. Als je helemaal geen angst heb om vreemden aan te spreken, kun je volgens mij een geweldig leuke avond/nacht hebben.
pi_31751848
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:54 schreef mispoes het volgende:

[..]

Ik ben nog maar 1x alleen uit geweest en dat was idd niet echt super. Keb het een uurtje of 1,5 volgehouden, geloof 3 vrouwen aangesproken. Als je helemaal geen angst heb om vreemden aan te spreken, kun je volgens mij een geweldig leuke avond/nacht hebben.
Jawel! Goed op weg in ieder geval. Ik doe dat ook zoveel mogelijk. Gewoon niet uitkomstafhankelijk zijn, het moet gewoon leuk blijven! Ik merk aan mezelf dat ik veel te veel gefocust was op de 'uitkomst' van de avond. Tegenwoordig ben ik dat niet meer! En dat scheelt een heleboel. Het had me bijna een vriendin opgeleverd Helaas mocht het natuurlijk weer niet zo zijn
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:59:18 #137
91306 GF
Kingwood
pi_31751889
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:54 schreef mispoes het volgende:

[..]

Met dat alleen uitgaan versterk je nog eerder je negatieve zelfbeeld dan dat je die verbeterd. Want blijkbaar had je het niet naar je zin, je spreekt wat meiden aan zonder succes. Niet dat als je met vrienden bent meiden je niet meer afwijzen. Ik denk alleen dat je het dan wel beter opvat en mee om kan gaan. Zo vaak maten om me heen op hun bek zien gaan. Komen ze terug en voeren we hem bier. Kan ie er heus wel weer om lachen :p
pi_31752438
Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg om op mijn bek te gaan. Mijn ego is wat dat betreft al gezakt tot een absoluut dieptepunt. Wat ik wel klote vind is dat ik dan niet in de stemming ben en dan gewoon niet vlot, vrolijk, zelfverzekerd overkom. Ik wil dan wel graag meisjes aanspreken maar als je voorbaat al twijfels hebt over jezelf zal er niks gebeuren.

Ik wil daar toch een keer over die angst heen zien te komen. Desnoods volg ik een cursus daarvoor ofzo, of ga ik elke week een paar keer naar de kroeg. Misschien duurt het wel een jaar maar dat moet toch ook te leren zijn.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:23:13 #139
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31752443
Ach, toen ik pas net met DnB in aanraking was gekomen ging ik vaak genoeg alleen naar feestjes toe, omdat al mijn vrienden in essentie een hekel hebben aan Drum 'n' Bass. Prima vermaakt daar.

Ik heb het zelf niet zo heel erg op het gewone kroegenuitgaan. Zonder vrienden zou ik dat sowieso echt niet doen. Ouwehoeren en kansloos doen met goede vrienden is het enige dat dat echt leuk maakt voor mij.

Maar de echt leuke feestjes waar ze precies mijn soort teringherrie draaien vind ik ook in mijn eentje echt tof
Tegenwoordig ken ik altijd heel veel mensen op DnB feesten dus dat komt ook nooit meer voor

Maar ik ben het wel heel erg eens met het feit dat je zelfbeeld en zelfvertrouwen bijna alles uitmaken.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31755127
Dat was bij mij wel een probleem vroeger, ik drinkte tot me 19e jaar geen alcohol en muziek boeide me niet zo. Nu hou ik wel van een biertje met lekkere muziek erbij.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:04:02 #141
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31755240
Drinkte?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31755655
uhmm, dronk? Zo zie je maar, alcohol heeft slechte invloed op de hersenen. Ik was een hele slimme jongen om daar pas op m'n 19e mee te beginnen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:23:17 #143
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31755814
Ghehe verstandig van je, dat dan weer wel!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:46:40 #144
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31756551
"Vroeger" stapte ik ook bijna nooit op een meisje af. Maar ik bleef het wel zo op zijn tijd (heel soms) eens proberen. En als je blijft proberen lukt het altijd wel 1 keer. En na die eerste keer lukt het steeds vaker, krijg je meer zelfvertrouwen enz.

En vroeger vond ik het ook klote als ik afgewezen werd, maar nou maakt het me niks/weinig meer uit als ik afgewezen wordt (niet dat dat bijna altijd is, ook al komt het zo over) maar als ik dan afgewezen wordt lach ik er in mezelf maar even om, of ik denk van: kutwijf of zoiets. Om je af te reageren he. En dan weer gewoon verder he
Als je tot dat punt kan komen is het een stuk gemakkelijker (logisch natuurlijk).
Zo niet, dan toch...
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:21:18 #145
22944 Breetai
....Relax....
pi_31759311
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Jawel! Goed op weg in ieder geval. Ik doe dat ook zoveel mogelijk. Gewoon niet uitkomstafhankelijk zijn, het moet gewoon leuk blijven! Ik merk aan mezelf dat ik veel te veel gefocust was op de 'uitkomst' van de avond. Tegenwoordig ben ik dat niet meer! En dat scheelt een heleboel. Het had me bijna een vriendin opgeleverd Helaas mocht het natuurlijk weer niet zo zijn
die gevalletjes van net niet ken ik ook wel. Op den duur gaat ook dat fout.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_31761040
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:41 schreef mispoes het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, daarom is het voor mij wel een probleem dat ik niet een aantal maten heb waarmee ik kan stappen. In je eentje voel ik me toch niet echt relaxt, dan heb ik ook nog de vervelende eigenschap om enorm te gaan zweten..
laat me raden, je handen worden helemaal nat?
pi_31761775
Vroeger bloosde ik vaak, kreeg ik een knal rooie kop. Daar heb ik nu geen last meer van, nu druipt het zweet letterlijk van mijn gezicht, ik geloof dat blozen dan nog beter is.

Krijg op die manier natuurlijk wel een hoop bekijks in de kroeg.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:10:44 #148
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31763419
Morgen DNBXXL in Hilversum! Zin in!

Kijken of er nog leuke meisjes rond lopen
pi_31765851
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Morgen DNBXXL in Hilversum! Zin in!

Kijken of er nog leuke meisjes rond lopen
Zijn meiden die van DnB houden eigenlijk nog een soort stereotypen? Niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt ook gothics, en aan meiden die graag naar hardcore mogen luisteren zie je het ook wel rap af, maar of dat voor DnB mensen geldt? Ik ken er niet zo heel veel .

Ik vind bijvoorbeeld het publiek dat op een evenement als Battle of the Year (groot b-boy evenement in Duitsland) afkomt ook altijd wel redelijk typisch (natuurlijk niet allemaal, maar op de een of andere manier gaan ze toch vaak gelijk gekleed enzo)
pi_31765885
Gewoon relaxed rondkijken. Morgen ga ik waarschijnlijk weer uit in Antwerpen, wellicht dat ik daar nog leuke meiden tegenkom .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')