Ja das waar. Maar misschien had ik achteraf nog meer spijt als ik wel met haar naar bed was geweest. Ze had duidelijk twijfels. Ik wil niet met een vrouw naar bed die er niet 200% zin in heeft/aan toe is. Toen ik weg ging vond ik het vooral klote dat de avond zo eindigde en had er minder moeite mee dat er nix gebeurd was.quote:@mispoes: wel jammer dat er niks meer is gebeurd.
Zolang hij er actief mee bezig blijft komt hij wel steeds een stapje verder. Veranderingen kosten nou eenmaal tijd, je kan niet in een paar weken je leven omgooien.quote:@ Meteora Je posts zijn weinig veranderd qua inhoud sinds dat de reeks tijdelijk stopte. Niet echt positief in dit geval denk ik zo.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef mispoes het volgende:
Ik vind het zelf ook maar erg lastig om vrouwen in de kroeg aan te spreken. Als het binnenkort niet iemand via de datingsites vind ga ik het toch meer IRL proberen. Zal dan ook een beetje over die angst heen moeten stappen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef mispoes het volgende:
Probeer een "fuck it" houding aan te nemen, het maakt niet uit als ze je afwijzen of uitlachen. (wat vast niet zal gebeuren) Als je in een hele avond in een hoekje blijft staan sta je meer voor lul! Je hebt het in ieder geval dan geprobeerd dan ben je een stap verder, toch? No pain, no gain!
Oh nee hoor. Maar seks is doorgaans wel een belangrijk onderdeel van een relatie. Maakt voor de meesten toch het onderscheid tussen een vriendschap of een liefdesrelatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:23 schreef Godshand het volgende:
Je doet nu net of iedereen een relatie heeft alleen maar om sex. Niet iedereen is zo sexgek als jij en ik hoor
Dat zijn denk ik eerder de uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Sommigen hebben aan 1x /jaar genoeg...
(geloof dat er ergens ook een topic over is)
Dat heb ik ook, daarom is het voor mij wel een probleem dat ik niet een aantal maten heb waarmee ik kan stappen. In je eentje voel ik me toch niet echt relaxt, dan heb ik ook nog de vervelende eigenschap om enorm te gaan zweten..quote:Maar als ik me gewoon op m'n gemak voel, straal je dat uit. En dat merk je dan ook weer aan je omgeving.
Alleen stappen begin ik niet eens aan. Dan ben ik binnen 10 min weer weg. Lijkt me echt niks aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:41 schreef mispoes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, daarom is het voor mij wel een probleem dat ik niet een aantal maten heb waarmee ik kan stappen. In je eentje voel ik me toch niet echt relaxt, dan heb ik ook nog de vervelende eigenschap om enorm te gaan zweten..Dan weet ik gewoon zeker dat ik niet zelfverzekerd over kom.
![]()
Ik ben nog maar 1x alleen uit geweest en dat was idd niet echt super. Keb het een uurtje of 1,5 volgehouden, geloof 3 vrouwen aangesproken.quote:Alleen stappen begin ik niet eens aan. Dan ben ik binnen 10 min weer weg. Lijkt me echt niks aan Ik heb dan wel een aantal goede (stap)vrienden waarmee ik altijd uitga.
Jawel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:54 schreef mispoes het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 1x alleen uit geweest en dat was idd niet echt super. Keb het een uurtje of 1,5 volgehouden, geloof 3 vrouwen aangesproken.Als je helemaal geen angst heb om vreemden aan te spreken, kun je volgens mij een geweldig leuke avond/nacht hebben.
Met dat alleen uitgaan versterk je nog eerder je negatieve zelfbeeld dan dat je die verbeterd. Want blijkbaar had je het niet naar je zin, je spreekt wat meiden aan zonder succes. Niet dat als je met vrienden bent meiden je niet meer afwijzen. Ik denk alleen dat je het dan wel beter opvat en mee om kan gaan. Zo vaak maten om me heen op hun bek zien gaan. Komen ze terug en voeren we hem bier. Kan ie er heus wel weer om lachen :pquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:54 schreef mispoes het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 1x alleen uit geweest en dat was idd niet echt super. Keb het een uurtje of 1,5 volgehouden, geloof 3 vrouwen aangesproken.Als je helemaal geen angst heb om vreemden aan te spreken, kun je volgens mij een geweldig leuke avond/nacht hebben.
die gevalletjes van net niet ken ik ook wel. Op den duur gaat ook dat fout.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Jawel!Goed op weg in ieder geval. Ik doe dat ook zoveel mogelijk. Gewoon niet uitkomstafhankelijk zijn, het moet gewoon leuk blijven! Ik merk aan mezelf dat ik veel te veel gefocust was op de 'uitkomst' van de avond. Tegenwoordig ben ik dat niet meer! En dat scheelt een heleboel. Het had me bijna een vriendin opgeleverd
Helaas mocht het natuurlijk weer niet zo zijn
laat me raden, je handen worden helemaal nat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:41 schreef mispoes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, daarom is het voor mij wel een probleem dat ik niet een aantal maten heb waarmee ik kan stappen. In je eentje voel ik me toch niet echt relaxt, dan heb ik ook nog de vervelende eigenschap om enorm te gaan zweten..
Zijn meiden die van DnB houden eigenlijk nog een soort stereotypen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Morgen DNBXXL in Hilversum! Zin in!
Kijken of er nog leuke meisjes rond lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |