Je komt in ieder geval in de buurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:04 schreef Cart_man het volgende:
Klote ja, ik wilde naar VVV of MVV.
wanneer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:24 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord gaat naar Zuid-Afrika hoorde ik...
Die wordt gemist, dat zeker. Maar moet dat gemis opgevangen worden door weer een nieuwe aankoop? Vind ik niet. Vind het korte termijn denken, zoiets is altijd fout.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:06 schreef TC03 het volgende:
Ik weet niet hoe goed deze is. Maar het staat vast dat we middenvelders nodig hebben. Hofs wordt best wel gemist vind ik.
In dat ene weekje winterstop?quote:
Is wel iets meer dan een weekje..quote:
Volgens mij wordt hij al langer gevolgd, ik neem aan dat dit geen korte termijn denken is. Daarnaast: naast Hofs en Ono hebben we eigenlijk geen 'volwaardige' middenvelder. Met iedereen is wel wat. Dus een 'gearriveerde' middenvelder kan zeker geen kwaad, al weet ik niet hoe gearriveerd deze speler is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die wordt gemist, dat zeker. Maar moet dat gemis opgevangen worden door weer een nieuwe aankoop? Vind ik niet. Vind het korte termijn denken, zoiets is altijd fout.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:59 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Grootste hoerentent van Nederland?
het Gelredome
40000 man worden genaaid door 11 eikels
Winterstop is dit jaar toch korter?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is wel iets meer dan een weekje..
PSV en Feyenoord spelen toch altijd toernooien in de winterstop?
Voor de Feyenoorders geeft het misschien een goed gevoel dat de druk er een beetje vanaf is nu ze 2e staan en eindelijk vrijuit kunnen ballen.
Voor Feyenoord is de winterstop dit jaar van 29-12 tot 15-01. Vanwege de playoffs is de winterstop extra kort dit jaar. Een echte winterstop als andere jaren is er niet meer. Het lijkt mij niet slim om verre reizen te maken in die twee weken, aangezien je meteen weer de reisdagen kwijt bent.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is wel iets meer dan een weekje..
Is daar al meer over bekend? Maat zit een jaartje in Kaapstad...al zijn vliegtickets al 800 geloof ikquote:
oh, dat wist ik niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:09 schreef mbn het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de winterstop dit jaar van 29-12 tot 15-01. Vanwege de playoffs is de winterstop extra kort dit jaar. Een echte winterstop als andere jaren is er niet meer. Het lijkt mij niet slim om verre reizen te maken in die twee weken, aangezien je meteen weer de reisdagen kwijt bent.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:04 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Winterstop is dit jaar toch korter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |