Doh...KNVB....pro-neusquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:32 schreef Luni het volgende:
En de KNVB heeft niet eens de moeite genomen, om een kaart te sturen of een advertentie te plaatsen wegens het overlijden van Veldhoen![]()
Die anti-nieuw stadion acties zijn ook zo belachelijk. Zit je soms te wachten totdat de Kuip een keer instort met 45.000 suopporters erin? De gehele eerste ring heeft last van metaalmoeheid. Wordt gewoon gevaarlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mag deze link voortaan in het OP?
http://www.geennieuwekuip.nl/
Het zou heel erg ontzettend dom zijn als Feijenoord hem niet haalt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:58 schreef Cart_man het volgende:
De overige 60% waren in handen van een Braziliaanse club, America Belo Horizonte geloof ik...
Als ik Feijenoord was dan zou ik die de Coulho gewoon halen in de winterstop...
Laatst is er een rapport uitgebracht (TNO?) dat de kuip nog wel ff mee kan, meen 50 jaar..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Die anti-nieuw stadion acties zijn ook zo belachelijk. Zit je soms te wachten totdat de Kuip een keer instort met 45.000 suopporters erin? De gehele eerste ring heeft last van metaalmoeheid. Wordt gewoon gevaarlijk.
Mischien moet je je kop eens uit je reet halen en daar eerst eens over nadenken. Je kan niet blijven renoveren namelijk.
sssjjt kijk uit pliesie leest vaker mee op Fok!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Precies, gewoon halen!
Jaja, zo heet trouwens de locale coke-dealer in Weert heb ik van horen zeggen.....
Aangezien ze zelf 40% van de transferrechten hebben is hij voor Feyenoord natuurlijk wat goedkoper dan voor andere clubs. Daarom zou ik hem sowieso halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:43 schreef Cart_man het volgende:
Hoezo zou dat dom zijn. Dat hij het goed doet bij Westerlo hoeft niet te betekenen dat hij het ook goed gaat doen bij Feijenoord. Desondanks wil ik hem wel eens zien spelen bij Feijenoord. Al is het alleen maar om andere clubs voor te zijn.
Zo werkt het natuurlijk niet. Maar America is ons nog wel ff een vriendendienstje schuldig na ons op te zadelen met Somalia en Magraoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aangezien ze zelf 40% van de transferrechten hebben is hij voor Feyenoord natuurlijk wat goedkoper dan voor andere clubs. Daarom zou ik hem sowieso halen.
En hij wil op het middenveld spelen, naar het schijnt een van de eisen in z'n contractverlenging met Anderlecht. Bovendien wil hij niet naar Nederland, aangezien dat geen vooruitgang isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is een rechter centrale verdediger, maar word gebruikt op de rechtsback positie. Helemaal geen linksback dus.
Duidelijk...quote:Feyenoord met Coelho om tafel
De revelatie van Westerlo dit seizoen, Coelho, gaat binnenkort om de tafel met Feyenoord. Technisch directeur Mark Wotte wil van de Braziliaan weten of hij trek heeft in een Rotterdams avontuur. Coelho is gedeeltelijk eigendom van Feyenoord. De bespelers van De Kuip moeten echter voor december laten of het de speler in zijn geheel wil overnemen van het Braziliaanse America MG, waar Feyenoord een samenwerkingsverband mee heeft. De scouts van Feyenoord zijn alvast positief. Spoedig zal technisch adviseur een laatste oordeel over Coelho vellen.
Das een goeie zaak!quote:26-10-2005: Feyenoord start vanaf volgend seizoen in 2e ronde beker
[Bron: FR-Fans.nl]
Feyenoord zal vanaf volgend seizoen twee wedstrijden meer spelen in de Gatorade Cup dan tot nu toe het geval was. De Knvb maakte vanavond namelijk bekend dat de deelnemers aan Europees voetbal dan al in de tweede ronde instromen. Tot op heden kwamen deze ploegen pas in de vierde ronde (1/8 finale) in het toernooi.
quote:Feyenoord heeft volgens de Belgische krant Het Gazet van Antwerpen besloten om de optie op de Braziliaanse spits Jackson de Coelho (kortweg 'Jaja') te lichten. De Rotterdammers hebben dat gedaan bij de club die de meeste rechten had op de aanvaller: Belo Horizonte uit Brazilie. Feyenoord had ook een gedeelte van die rechten, maar wanneer Jaja binnenkort het contract tekent met de Rotterdammers, is Feyenoord voor 100% eigenaar. Dat zal ook betekenen dat Coelho dit seizoen voor Westerlo zal blijven spelen. Feyenoord zal namelijk in juni beslissen of hij naar De Kuip wordt gehaald.
Je komt in ieder geval in de buurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:04 schreef Cart_man het volgende:
Klote ja, ik wilde naar VVV of MVV.
wanneer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:24 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord gaat naar Zuid-Afrika hoorde ik...
Die wordt gemist, dat zeker. Maar moet dat gemis opgevangen worden door weer een nieuwe aankoop? Vind ik niet. Vind het korte termijn denken, zoiets is altijd fout.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:06 schreef TC03 het volgende:
Ik weet niet hoe goed deze is. Maar het staat vast dat we middenvelders nodig hebben. Hofs wordt best wel gemist vind ik.
In dat ene weekje winterstop?quote:
Is wel iets meer dan een weekje..quote:
Volgens mij wordt hij al langer gevolgd, ik neem aan dat dit geen korte termijn denken is. Daarnaast: naast Hofs en Ono hebben we eigenlijk geen 'volwaardige' middenvelder. Met iedereen is wel wat. Dus een 'gearriveerde' middenvelder kan zeker geen kwaad, al weet ik niet hoe gearriveerd deze speler is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die wordt gemist, dat zeker. Maar moet dat gemis opgevangen worden door weer een nieuwe aankoop? Vind ik niet. Vind het korte termijn denken, zoiets is altijd fout.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:59 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Grootste hoerentent van Nederland?
het Gelredome
40000 man worden genaaid door 11 eikels
Winterstop is dit jaar toch korter?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is wel iets meer dan een weekje..
PSV en Feyenoord spelen toch altijd toernooien in de winterstop?
Voor de Feyenoorders geeft het misschien een goed gevoel dat de druk er een beetje vanaf is nu ze 2e staan en eindelijk vrijuit kunnen ballen.
Voor Feyenoord is de winterstop dit jaar van 29-12 tot 15-01. Vanwege de playoffs is de winterstop extra kort dit jaar. Een echte winterstop als andere jaren is er niet meer. Het lijkt mij niet slim om verre reizen te maken in die twee weken, aangezien je meteen weer de reisdagen kwijt bent.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is wel iets meer dan een weekje..
Is daar al meer over bekend? Maat zit een jaartje in Kaapstad...al zijn vliegtickets al 800 geloof ikquote:
oh, dat wist ik niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:09 schreef mbn het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de winterstop dit jaar van 29-12 tot 15-01. Vanwege de playoffs is de winterstop extra kort dit jaar. Een echte winterstop als andere jaren is er niet meer. Het lijkt mij niet slim om verre reizen te maken in die twee weken, aangezien je meteen weer de reisdagen kwijt bent.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:04 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Winterstop is dit jaar toch korter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |