De speler is eigendom van Feyenorod, dus waarom moeten ze haast maken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Negen clubs willen Westerlo's Coelho
Negen clubs hebben belangstelling voor Westerlo's Jackson Coelho. De Braziliaanse spelmaker, die eigendom is van Feyenoord, ontpopte zich tot een revelatie in de Belgische Jupiler Liga.
Feyenoord overweegt Coelho terug te halen naar Rotterdam. De club zal echter snel moeten handelen, want er zijn veel meer kapers op de kust: Borussia Mönchengladbach, PSV, Monaco, Ajax, Metz, NAC, Vitesse, NEC en RKC Waalwijk.
Precies 50%? Dan is de speler toch geen eigendom van Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
volgens mij heeft Feyenoord maar de helft van de transferrechten
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:13 schreef Cart_man het volgende:
Jong Feijenoord met 2-0 gewonnen van jong psv.
Volgende week naar het altijd gezellige Tilburg. Gelukkig vrij vervoer, tenminste geen risico dat we de kroeg weer uitgezet worden door overijverige mannetjes in blauw.
Dat was dezelfde kroeg waar ik zat. Moest me even snel uit de voeten maken, omdat ik nog geen kaart had op dat moment.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:30 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Tilburg altijd gezellig. Hoewel ik kan me nog herinneren dat vorig jaar ik met de trein ging. We met ze allen een biertje in het wapen van tilburg, dacht ik, aan het drinken waren. Toen kwam er eerst 1 busje me daarna 2, ik geloof dat er op het laatst wel 6 stonden. Kwamen ze iedereen zonder kaart eruit halen.
En hoe is de overige 60% verdeeld?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:27 schreef Cart_man het volgende:
40% van de rechten...
Jajaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Jaja, zo heet trouwens de locale coke-dealer in Weert heb ik van horen zeggen.....
Echt waar!quote:
"Jaa jaa goal!! nee nee jaa jaa"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Als ze dan Nené van Alavés halen, heb je een complementaire voorhoede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |