Vervelend rottig langzaam jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:25 schreef Molluck het volgende:
Waarom staat er poging? Omdat Fok! zo kenkerlangzaam is of ligt dat aan mijn verbinding?
Anyway, gefeliciteerd!
Ik doe een vertaalpoging: Een ongelooflijke, afgrijselijk gezellige, wonderbaarlijke mooie dag, met een boel cadeau' s en tieten...quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Okey poging 1:
Ik winske KS ien noflike, ôfgrisselijke geselliche, bjusterbaarlike júne ta, mei ien soart prisentsies en túten...
![]()
dankje meiskequote:Op zondag 23 oktober 2005 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Okey poging 1:
Ik winske KS ien noflike, ôfgrisselijke geselliche, bjusterbaarlike júne ta, mei ien soart prisentsies en túten...
![]()
maar twee foutquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vervelend rottig langzaam ja![]()
[..]
Ik doe een vertaalpoging: Een ongelooflijke, afgrijselijk gezellige, wonderbaarlijke mooie dag, met een boel cadeau' s en tieten...
Klopt dat?
damnquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Poging 3
*pakt KS vast, zoent em vol op de mond, rukt zijn kleren uit, en haar kleren ook, neemt em als of het laatste is wat ze nog doet in haar leven, brengt KS tot een hoogtepunt en geeft dan een sigaret aan met de woorden: gefeliciteerd schat *
Dus ik kan stoppen?? Mmm, had misschien nog veel meer in petto gehadquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn
beste felicitatie die ik tot nu toe gehad heb
You're wellcome!quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
thanx
en de rest ook natuurlijk
owja helemaal vergeten
*zooi bier neerzet
de beste tot nu toe, je kan natuurlijk altijd proberen jezelf te verbeterenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus ik kan stoppen?? Mmm, had misschien nog veel meer in petto gehad![]()
Had ik toch gelijk over die bef-bef-meet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus ik kan stoppen?? Mmm, had misschien nog veel meer in petto gehad![]()
nee, dat moet je niet willen, er is hier echter geen competitie dus ik laat het hier maar bij...quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
de beste tot nu toe, je kan natuurlijk altijd proberen jezelf te verbeteren
Ik ben nog niet officieel BeF... toch? dus niets BeF2quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk over die bef-bef-meet..
Dat was zeg maar je toelatingstest.quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet officieel BeF... toch? dus niets BeF2
* die nu gigantisch zenuwachtig wordtquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was zeg maar je toelatingstest..
zijn kusjesquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is ta dan
Túten zal wel taarten zijn dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |