Ok duidelijk, dat had ik niet meegekregenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij moesten ze zich na het ontbijt toch aankleden? En zolang hij niet ontbeten heeft mag het dus...
Moet je havermout eigenlijk niet koken?quote:
Het kan wel, maar je hebt ook voorgekooktequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet je havermout eigenlijk niet koken?
kortom: welcome backquote:
Nou!quote:
Volgens mij is voor bijna alle bewoners koken iets wat anderen overkomt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:05 schreef cuall het volgende:
Dido ging volgens mij gisteren pap eten van melk en bloem en dat mikte ze ook zo bij elkaar zonder te koken, echt goor![]()
Het is gewoon een strontverwend rotjongquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:13 schreef cuall het volgende:
Menno moppert over het tijdstip dat de haan kraait
"thuis sta ik nooit voor 11 uur op"Het is inmiddels kwart over elf.
Ja maar... ze hebben natuurlijk helemaal geen invloeden van buitenaf.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:13 schreef cuall het volgende:
Menno moppert over het tijdstip dat de haan kraait
"thuis sta ik nooit voor 11 uur op"Het is inmiddels kwart over elf.
shit.. gemistquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie gisteren nog meegekregen dat Menno Dido probeerde in de zeik te zetten met zijn vragen aan haar over voetbal? Ook over buitenspel enzo. Op een gegeven moment vroeg hij of iemand bij een ingooi buitenspel kan staan, waarop Dido "nee" zei. Menno reageerde meteen "jawel hoor, dat kan wel" en genoot dat ze weer een vraag fout had.![]()
![]()
Die moet echt in de uitzending, met de stem die Menno op zijn nummer zet.
Nee, heb ik niet gehoord, waarom wilde hij Dido dan voor gek zetten?quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie gisteren nog meegekregen dat Menno Dido probeerde in de zeik te zetten met zijn vragen aan haar over voetbal? Ook over buitenspel enzo. Op een gegeven moment vroeg hij of iemand bij een ingooi buitenspel kan staan, waarop Dido "nee" zei. Menno reageerde meteen "jawel hoor, dat kan wel" en genoot dat ze weer een vraag fout had.![]()
![]()
Die moet echt in de uitzending, met de stem die Menno op zijn nummer zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |