Wie hadden dan al een aanbieding gehad die hoger dan jij stonden?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef alicemanon het volgende:
Voor mij komt dat beter uit. Maar hoe ze nou precies werken![]()
Zoals ik al beschreef sta ik 8ste, nog geen aanbieding gehad. Terwijl anderen, die een hogere positie hebben, al wel een aanbieding hebben gehad! Anders moet je ook maar ff bellen!
misschien dat dit geld voor onder/boven-buren, maar als je buurman een beetje stampt hoor je dat bijvoorbeeld duidelijk !!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:11 schreef oblomov_ het volgende:
Wat betreft voetstappen van de bovenburen: de keten zijn zo goed geisoleerd dat het Conservatorium van Amsterdam al een heel blok had afgehuurd bij Fase 1 voor haar studenten. Daarbij is er geen contactgeluid omdat er tussen de keten isolatie zit. Dus geen zorgen bij de lagere verdiepingen!
Om nog maar niet te spreken over die graftakkenherrie met die harde bass van ergens boven, de HELE DAG.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:18 schreef Jesper_ het volgende:
[..]
misschien dat dit geld voor onder/boven-buren, maar als je buurman een beetje stampt hoor je dat bijvoorbeeld duidelijk !!
Idd, dat komt toch bij die driekwarter vandaan?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Om nog maar niet te spreken over die graftakkenherrie met die harde bass van ergens boven, de HELE DAG.
Gister bleek dat DJ Marco alleen van Peter Beense, Wolter Kroes en Grad Damen houdt, dus die is het niet. Ik weet niet wie het wel is, binnekort zal ik hem eens ff opzoekenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, dat komt toch bij die driekwarter vandaan?
Reken je niet te vroeg rijk, maar ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:46 schreef Blinker het volgende:
Mooi zo. Wij krijgen lekker alle zon! Heerlijk
Hopelijk kan ik daar ook gewoon van genieten op de eerste etage.
ja idd!!!!, had ik gisteren dus ook last van. werd er gek van :| zou het hetzelfde zijn??quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Om nog maar niet te spreken over die graftakkenherrie met die harde bass van ergens boven, de HELE DAG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |