Gewoon met de sleuteltjes die ik kreeg bij het ondertekenen van het huurcontractquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:43 schreef Jesper_ het volgende:
hoe heb je die individuele dan open gekregen?
en er stond in dat internet 1 dec wordt aangesloten
Maar die gezamelijke brievenbussen hea.., kan ik die ook met dat sleuteltje openkrijgen die ik heb gehad?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:43 schreef Sven- het volgende:
[..]
Nou ik heb geen brief gezien.. de gezamelijke postvakken heb ik ook nog niet gezien trouwens, wel die individuele maar daar heeft nog nooit wat in gezeten..
Wat stond er verder voor nuttigs in op internet na?
Heimwee!quote:Op zondag 4 december 2005 19:49 schreef Nouk het volgende:
Waarom wil je weer terug naar Alkmaar?
Thanks, dat had dacht ik ook wel, maar kon het niet zo gauw ergens nalezen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:43 schreef Gimmick het volgende:
Inclusief alles. Het wordt ook wel weer wat, vind je niet?
inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef VincentAdam het volgende:
[..]
Thanks, dat had dacht ik ook wel, maar kon het niet zo gauw ergens nalezen...
Hoe bedoel je '' Het wordt ook wel weer wat, vind je niet?''
Dat je het al duur genoeg vind zo?
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef marciemarcs het volgende:
Nog een paar dagen en dan mag ik mijn container betreden
Omdat er nu ongeveer 500 staan en er zouden sowieso nog 500 bijkomen volgens mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag stond in Trouw dat er nog eens 500 containers extra geplaatst gaan worden, bij de Wenckebachweg op korte termijn. Totaal worden het er dan dus 1000, weet iemand daar iets van toevallig?
Tof.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef Blinker het volgende:
[..]
Omdat er nu ongeveer 500 staan en er zouden sowieso nog 500 bijkomen volgens mij
Kan je daarvoor nu al inschrijven bij DeKey dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef ATB. het volgende:
Precies, 1000 was altijd al het totale aantal toch...? Rond 20 januari zijn de volgende aan de beurt... daar zit ik bij!![]()
Dat is al geweest als ik me niet vergis..quote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Kan je daarvoor nu al inschrijven bij DeKey dan?
Dat heb ik begin november al gedaan. Daarna hebben er nog een keer een aantal advertenties gestaan op StudentenWoningWeb. Je moet die site in de gaten houden voor de volgende ronde. Als je al bent ingeschreven kan je een zoekopdracht (Amsterdam, buiten centrum, zelfstandig) geven en kan je email krijgen als er nieuw aanbod is.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Kan je daarvoor nu al inschrijven bij DeKey dan?
Ik heb me ingeschreven bij studentenwoningweb.nl, komen ze daar ook op te staan?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:38 schreef ATB. het volgende:
[..]
Dat heb ik begin november al gedaan. Daarna hebben er nog een keer een aantal advertenties gestaan op StudentenWoningWeb. Je moet die site in de gaten houden voor de volgende ronde. Als je al bent ingeschreven kan je een zoekopdracht (Amsterdam, buiten centrum, zelfstandig) geven en kan je email krijgen als er nieuw aanbod is.
Dat zegt hij toch! Hahaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven bij studentenwoningweb.nl, komen ze daar ook op te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |