Omdat dit in de e-mail staat:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hoezo niks zeker? Of bedoel je dat je nog niet zeker een kamer de 14e hebt?
[/quote]quote:[quote]Wij hebben voor deze woonruimte meerdere kandidaten benaderd. Als je de
woonruimte accepteert (gezien of ongezien) en je blijkt de 1e kandidaat te zijn
(geworden), dan nodigen wij je uit om de huurovereenkomst te tekenen. Vanaf dat
moment is je inschrijving bij StudentenWoningWeb tijdelijk geblokkeerd. Als je,
om welke reden dan ook, afziet van het tekenen van de huurovereenkomst, dan
brengen wij EUR 50,00 administratiekosten in rekening. Totdat dit bedrag is
betaald, blijft je inschrijving bij StudentenWoningWeb geblokkeerd.
Dit bericht betreft nog geen definitieve aanbieding voor het sluiten van een
huurovereenkomst. De eventuele huurovereenkomst komt pas tot stand door de
daadwerkelijke ondertekening van de schriftelijke overeenkomst, nadat wij ons
ervan hebben vergewist dat je aan alle voorwaarden voor deze woontuimte voldoet.
Definitieve toewijzing is alleen mogelijk als je voldoet aan de volgende
voorwaarden: je bent niet ouder dan 29 jaar, je volgt een voltijdse dagopleiding
aan een MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam en je bent
ingeschreven bij WoningNet.
Same here..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:57 schreef MisterEE het volgende:
Ik heb 'mn huur al opgezegd dus eh.. hoop maar dat ze OF 14 november OF iig voor 1 december onze schuren gaan geven! Anders moet ik eh.. in een kartonnen doos wonen?![]()
Ja ik vraag me ook af of dat meisje er wel echt woont en het niet gewoon een modelwoning is, ziet er iig stukken beter uit dan die lelijke modelwoningen van De Key.. Maar waar zie jij een kast hangen achter het bed? ik zie alleen een plank die redelijk hoog hangtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:01 schreef barman het volgende:
Sven, ze staan op internet bvb vermeld als Sultan Generos en Sultan Comfort van Ikea maar zijn ook 2e hands van andere fabrikanten te koop: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=twijfelaar+ikea&meta=
Die foto is zo'n typische makelaars-foto lijkt het. De fotograaf hing zowat over de ballustrade om alles in beeld te krijgen. Dat meisje is heel tenger, die kleine vloerblokjes laten het ruimer lijken, dat bankje is smal, dat audiokastje ook, de kast hangt boven bed waardoor je er niet rechtop in kan zitten, aan tafel zit je met de ellebogen tegen elkaars met z'n vieren en die taps teruglopende lamp geeft ook een ruimere werking. Strakke beperking van kleuren geeft ook rust en ruimte en wit laat alles groter lijken. Wel heel goed bedacht allemaal door degene die daar woont: ik denk dat design-model-meisje. Let ook op hoe ze haar kleding per foto heeft aangepast waardoor ze wegvalt, eh één wordt met de omgeving.
De deurknop was een vlekje op mn monitor en de schaduw van de kast een achterwandje van het bedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:37 schreef Sven- het volgende:
Maar waar zie jij een kast hangen achter het bed? ik zie alleen een plank die redelijk hoog hangt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:01 schreef barman het volgende:
Sven, ze staan op internet bvb vermeld als Sultan Generos en Sultan Comfort van Ikea maar zijn ook 2e hands van andere fabrikanten te koop: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=twijfelaar+ikea&meta=
Die foto is zo'n typische makelaars-foto lijkt het. De fotograaf hing zowat over de ballustrade om alles in beeld te krijgen. Dat meisje is heel tenger, die kleine vloerblokjes laten het ruimer lijken, dat bankje is smal, dat audiokastje ook, de kast hangt boven bed waardoor je er niet rechtop in kan zitten, aan tafel zit je met de ellebogen tegen elkaars met z'n vieren en die taps teruglopende lamp geeft ook een ruimere werking. Strakke beperking van kleuren geeft ook rust en ruimte en wit laat alles groter lijken. Wel heel goed bedacht allemaal door degene die daar woont: ik denk dat design-model-meisje. Let ook op hoe ze haar kleding per foto heeft aangepast waardoor ze wegvalt, eh één wordt met de omgeving.
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Sven- het volgende:grappig dat je ook een fokker bent..ziet er goed uit allemaal
![]()
Ik snap trouwens niet dat op de engelse site allemaal goede foto's staan, en de keetwonen site zelf alleen maar wat miniplaatjes heeft...
Ja, als het goed is zie je dan inderdaad hoeveelste je bent geworden van de mensen die de woning geaccepteerd hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef Blinker het volgende:
Morgen loopt mijn aanbieding af. Volgens mij moet ik dan ook kunnen zien hoeveel mensen af hebben gezegd of niet?
Gaaf kan niet wachten!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:27 schreef myrte het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zie je dan inderdaad hoeveelste je bent geworden van de mensen die de woning geaccepteerd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |