abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:28:51 #51
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31699162
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:59 schreef Blinker het volgende:

[..]

Hoezo niks zeker? Of bedoel je dat je nog niet zeker een kamer de 14e hebt?
Omdat dit in de e-mail staat:
quote:
[quote]Wij hebben voor deze woonruimte meerdere kandidaten benaderd. Als je de
woonruimte accepteert (gezien of ongezien) en je blijkt de 1e kandidaat te zijn
(geworden), dan nodigen wij je uit om de huurovereenkomst te tekenen. Vanaf dat
moment is je inschrijving bij StudentenWoningWeb tijdelijk geblokkeerd. Als je,
om welke reden dan ook, afziet van het tekenen van de huurovereenkomst, dan
brengen wij EUR 50,00 administratiekosten in rekening. Totdat dit bedrag is
betaald, blijft je inschrijving bij StudentenWoningWeb geblokkeerd.

Dit bericht betreft nog geen definitieve aanbieding voor het sluiten van een
huurovereenkomst. De eventuele huurovereenkomst komt pas tot stand door de
daadwerkelijke ondertekening van de schriftelijke overeenkomst, nadat wij ons
ervan hebben vergewist dat je aan alle voorwaarden voor deze woontuimte voldoet.
Definitieve toewijzing is alleen mogelijk als je voldoet aan de volgende
voorwaarden: je bent niet ouder dan 29 jaar, je volgt een voltijdse dagopleiding
aan een MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam en je bent
ingeschreven bij WoningNet.
[/quote]
I am a black hole shitting into the void
pi_31699858
ik wil ook weten of ik mn huur al moet gaan opzeggen!
maarre ratten?!?
pi_31699890
Gimmick, dat is een standaard mailtje van de key.. voor als er maar 1 woning wordt aangeboden.. dat geld dus niet in dit geval
pi_31700096
Ik heb de aanbieding ook binnen
Ik vraag me echter het volgende af: een blok bestaat uit 120 (?) woningen? Dat is dus 24 per etage (BG t/m 4e). En ik ben 38 van de 84, dus dat zou de volgende lichting betekenen. Of denken jullie dat er meer blokken opgeleverd zullen worden?
pi_31700204
^^
De 14de is iig niet nòg een blok klaar, dat lijkt me duidelijk.. maar als je 38ste bent dan hoeven er dus nog maar 14 af te vallen en je krijgt het.
Anders denk ik dat je bij de volgende lichting hoort.
pi_31718030
Ik heb 'mn huur al opgezegd dus eh.. hoop maar dat ze OF 14 november OF iig voor 1 december onze schuren gaan geven! Anders moet ik eh.. in een kartonnen doos wonen?
pi_31719413
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:57 schreef MisterEE het volgende:
Ik heb 'mn huur al opgezegd dus eh.. hoop maar dat ze OF 14 november OF iig voor 1 december onze schuren gaan geven! Anders moet ik eh.. in een kartonnen doos wonen?
Same here..
pi_31741766
Hm op deze foto's ziet het er nog best groot uit.. waar koop je zo'n bed? twijfelaar toch.. zie ze nooit ergens..
pi_31746973
Sven, ze staan op internet bvb vermeld als Sultan Generos en Sultan Comfort van Ikea maar zijn ook 2e hands van andere fabrikanten te koop: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=twijfelaar+ikea&meta=

Die foto is zo'n typische makelaars-foto lijkt het. De fotograaf hing zowat over de ballustrade om alles in beeld te krijgen. Dat meisje is heel tenger, die kleine vloerblokjes laten het ruimer lijken, dat bankje is smal, dat audiokastje ook, de kast hangt boven bed waardoor je er niet rechtop in kan zitten, aan tafel zit je met de ellebogen tegen elkaars met z'n vieren en die taps teruglopende lamp geeft ook een ruimere werking. Strakke beperking van kleuren geeft ook rust en ruimte en wit laat alles groter lijken. Wel heel goed bedacht allemaal door degene die daar woont: ik denk dat design-model-meisje. Let ook op hoe ze haar kleding per foto heeft aangepast waardoor ze wegvalt, eh één wordt met de omgeving.
pi_31747209
Jef! Ik bedoelde ook niet met jou lullen over internet maar met jeweetwel! Was wel gezellig btw
pi_31748588
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:01 schreef barman het volgende:
Sven, ze staan op internet bvb vermeld als Sultan Generos en Sultan Comfort van Ikea maar zijn ook 2e hands van andere fabrikanten te koop: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=twijfelaar+ikea&meta=

Die foto is zo'n typische makelaars-foto lijkt het. De fotograaf hing zowat over de ballustrade om alles in beeld te krijgen. Dat meisje is heel tenger, die kleine vloerblokjes laten het ruimer lijken, dat bankje is smal, dat audiokastje ook, de kast hangt boven bed waardoor je er niet rechtop in kan zitten, aan tafel zit je met de ellebogen tegen elkaars met z'n vieren en die taps teruglopende lamp geeft ook een ruimere werking. Strakke beperking van kleuren geeft ook rust en ruimte en wit laat alles groter lijken. Wel heel goed bedacht allemaal door degene die daar woont: ik denk dat design-model-meisje. Let ook op hoe ze haar kleding per foto heeft aangepast waardoor ze wegvalt, eh één wordt met de omgeving.
Ja ik vraag me ook af of dat meisje er wel echt woont en het niet gewoon een modelwoning is, ziet er iig stukken beter uit dan die lelijke modelwoningen van De Key.. Maar waar zie jij een kast hangen achter het bed? ik zie alleen een plank die redelijk hoog hangt

En ikea verkoopt geen twijfelaars meer, zijn in ieder geval niet te vinden op de site.. alles is minimaal 140x200.. maar 2e hands zijn ze er wel volop ja..
pi_31748835
Heb wel iemand gezien met die vloer, maar geen idee of het deze woning ook was. Het ziet er wel leuk uit, iets te druk naar mijn idee, maargoed.
pi_31749120
ik vind het ook ietwat druk, de kamer is idd wel slim ingericht (om het zo ruimtelijk mogelijk uit te laten zien), maargoed dat moet je eigenlijk ook doen, want het is gewoon erg smal.
Dit is trouwens iemand op de 1e of 2e verdieping aan de kant van de gevangenis zeg maar, die vloer valt namelijk wel op dus dat heb je wel door :p
pi_31749317
Ja dat klopt ja. Pffffff ik hoop dat er snel internet komt. 2 dagen geleden heeft die vent de tentamentijd veranderd online, kan ik dus niet checken, zit ik hier op de VU 3 uur te vroeg .
pi_31751291
jep dat soort dingen krijg je, nu maar hopen dat het klopt wat er op wenckehbachweg.nl forum staat, dat internet volgende week komt
pi_31752002
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:37 schreef Sven- het volgende:
Maar waar zie jij een kast hangen achter het bed? ik zie alleen een plank die redelijk hoog hangt
De deurknop was een vlekje op mn monitor en de schaduw van de kast een achterwandje van het bed

Nu vraag ik mij helemaal af waar ze haar studieboeken, kleren en andere spullen bewaart. In die ene staande kast in de keuken waarschijnlijk. Of misschien is de bank openklapbaar

Jammer van die Ikea twijfelaars. Misschien in een kleinere beddenzaak in een oude volkswijk waar de mensen klein behuisd zijn gaan kijken? bvb In de Pijp, de Indische en Dapper-buurt of Oud-West. Of bij kringloopwinkels zoals het Juttersdok of 'T Goed.

Ik vind de meubels die ze bij bvb in de Woonmall in de Bijlmer hebben vaak absurd groot. Afgezien van de Keetwoningen zijn de huizen in de Bijlmer ook ruim bemeten.
pi_31754496
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:01 schreef barman het volgende:

pi_31754680
sorry, bovenstaande ging even mis..
maargoed, dat meisje op de foto dat ben ik. En ik woon op de eerste verdieping. Iemand van keetwonen zocht snel iemand die zijjn/ haar kamer wilde laten fotograferen voor de nieuwbouwshow. Vandaar..Wel grappig om te lezen over dat het er zo uitgedacht uitziet. Dat valt nou ook wel weer mee hoor
pi_31755162
grappig dat je ook een fokker bent..ziet er goed uit allemaal

Ik snap trouwens niet dat op de engelse site allemaal goede foto's staan, en de keetwonen site zelf alleen maar wat miniplaatjes heeft...
pi_31764349
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Sven- het volgende:
grappig dat je ook een fokker bent..ziet er goed uit allemaal

Ik snap trouwens niet dat op de engelse site allemaal goede foto's staan, en de keetwonen site zelf alleen maar wat miniplaatjes heeft...
Dankjewel Eerst kwam ik hier wel vaak, maarja, sinds ik in mn container woon en geen internet heb wordt het wat minder.. Wist trouwens niet dat die foto's op internet stonden.

Dat bed is een gewoon tweepersoonsbed, 140 bij 200 dus. Misschien lijkt het door de foto of ie smaller is. En die lamp (in de keuken) hangt zo omdat het eigenlijk een lampenkap is voor een staande lamp, en als ik de kap andersom ophang steekt het peertje er onderuit.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:18:04 #71
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31770143
Aiiii kan niet wachten. Wel lekker die voorpret
pi_31775465
Mooi ingericht hoor myrte! Ik doe ook zo'n vloer haha
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:08:04 #73
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31776401
Morgen loopt mijn aanbieding af. Volgens mij moet ik dan ook kunnen zien hoeveel mensen af hebben gezegd of niet?
pi_31776875
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef Blinker het volgende:
Morgen loopt mijn aanbieding af. Volgens mij moet ik dan ook kunnen zien hoeveel mensen af hebben gezegd of niet?
Ja, als het goed is zie je dan inderdaad hoeveelste je bent geworden van de mensen die de woning geaccepteerd hebben.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:35:08 #75
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31780400
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:27 schreef myrte het volgende:

[..]

Ja, als het goed is zie je dan inderdaad hoeveelste je bent geworden van de mensen die de woning geaccepteerd hebben.
Gaaf kan niet wachten!!!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:47:07 #76
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31780689
Oh, dus als er 24 per oplevering zijn dan hoeven er maar 4 af te vallen voor mij om in December een kamer te krijgen.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:08:12 #77
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31781242
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:47 schreef Blinker het volgende:
Oh, dus als er 24 per oplevering zijn dan hoeven er maar 4 af te vallen voor mij om in December een kamer te krijgen.
We kunnen een hitlist maken?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:13:52 #78
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31781388
Kunnen we opzich best doen!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd of er misschien nog een FOKker mijn buurman/vrouw word
pi_31784383
Wie weet trouwens of ze de woningen echt indelen op positie? Ik ben namelijk nummer 5, en een vriendin van me nummer 6 op de eerste verdieping! Betekent dit dat we naast elkaar komen?
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:09:57 #80
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31805120
Nou de aanbieding is nu gestopt voor mij en ik sta nog steeds op positie 52.
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:52:51 #81
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31811284
Ik zie het al:
quote:
Reacties in behandeling
Na de selectie, vanaf dinsdagochtend 10.00 uur, kun je hier zien op welke positie je geëindigd bent. De medewerkers van de woningcorporatie bepalen vervolgens wanneer en hoeveel kandidaten zij uitnodigen voor de bezichtiging en/of aan hoeveel kandidaten zij de woonruimte willen aanbieden. Je ontvangt hierover een e-mail en er verschijnt een melding bij Je gegevens.
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:27:00 #82
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31840722
Ik ben net wezen kijken: erg laag en erg smal. Maar dat wist ik. Ook wel ongelofelijk slordig afgewerkt, zeg! Dat ze voor die showbunker niet even een halfuurtje meer hebben uitgetrokken.

Voor de rest wel oké, al blijft het erg veel geld.
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:41:47 #83
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31841057
Tja, je mag van mij terug trekken.
Scheelt weer wachttijd voor anderen
pi_31843898
veel geld? nou dat vind ik nog wel meevallen hoor.. voor 30m2 in amsterdam!!
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:59:08 #85
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31845004
Het is ook nooit goed
Maar goed! Morgen om 10 uur weet ik hoeveelste ik ben geeindigd
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:27:01 #86
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31845817
De huur is 380 euro. Dat vind ik niet bepaald weinig. Ze kunnen dan wel dwepen met huursubsidie, maar dat is eigenlijk geen eerlijk vergelijking.

'Nou dan doe je het toch niet.' Mwa, waar ik nu zit is ook slecht en duur. En ver weg, en gezamelijke keuken. Dus alles bij elkaar pakken die bukers gunstiger uit. Maar doen alsof het het aanbod van de eeuw is, vind ik ook weer overdreven. Ik geloof dat we weinig te kiezen hebben.
pi_31847152
Achja wat je uiteindelijk betaalt valt wel mee en daar gaat het toch om.. het is nou eenmaal duur allemaal in A'dam (en andere steden)
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:43:28 #88
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31848287
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Gimmick het volgende:
De huur is 380 euro. Dat vind ik niet bepaald weinig. Ze kunnen dan wel dwepen met huursubsidie, maar dat is eigenlijk geen eerlijk vergelijking.

'Nou dan doe je het toch niet.' Mwa, waar ik nu zit is ook slecht en duur. En ver weg, en gezamelijke keuken. Dus alles bij elkaar pakken die bukers gunstiger uit. Maar doen alsof het het aanbod van de eeuw is, vind ik ook weer overdreven. Ik geloof dat we weinig te kiezen hebben.
Nergens vindt je in Amsterdam zo goedkoop een kamer van dit oppervlakte.
Sowieso als je nagaat dat je totaal geen inschrijfduur nodig hebt bij Studentenwoningweb, omdat je er altijd wel ééntje krijgt.

Ik weet wel dat ik het echt krap ga krijgen, aangezien ik nu nog gewoon thuis woon, maar het is het me allemaal waard
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:32:53 #89
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31850028
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:43 schreef Blinker het volgende:

[..]

Nergens vindt je in Amsterdam zo goedkoop een kamer van dit oppervlakte.
Sowieso als je nagaat dat je totaal geen inschrijfduur nodig hebt bij Studentenwoningweb, omdat je er altijd wel ééntje krijgt.

Ik weet wel dat ik het echt krap ga krijgen, aangezien ik nu nog gewoon thuis woon, maar het is het me allemaal waard
Het vervelende is dat ik ook ervaring heb met mijn broers. Zij woonden anti-kraak. Dus een fractie van de prijs in veel grotere apartementen. Helaas kom je daar ook niet meer tussen. Voor een leuke woning moet je soms echt geluk hebben: dat geluk heb ik niet dus wordt het een container. Daar ben ik blij mee, maar het is niet een droomhuis.

I have all of life’s treasures
And they are fine and they are good
They remind me that houses
Are just made of wood
What makes a house grand
Ain’t the roof or the doors
If there’s love in a house
It’s a palace for sure

Without love...
It ain’t nothin but a house
A house where nobody lives
Without love it ain’t nothin
But a house, a house where
Nobody lives.

{Tom Waits - House where nobody lives)
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:42:44 #90
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31852488
Grappig, want dit is wel mijn droomhuis
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:51:23 #91
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31852778
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef Blinker het volgende:
Grappig, want dit is wel mijn droomhuis
Man, ik fiets nu naar school door het Vondelpark, Apollolaan en Churchilllaan. Heel oud-zuid is zo verschrikkelijk mooi. Dat is mijn Amsterdam. Ik wordt er gelukkig van om er alleen al te fietsen. Ooit opgeleverd als arbeiderswoningen: nu onbetaalbaar. Maar als ik daar terecht kan komen, dan ben ik gelukkig (qua wonen). Tot die tijd is alles relatief

Maar blij dat je het mooi vindt Negeer mijn cynisme maar vooral
pi_31852798
Nou anti-kraak lijkt me helemaal niks.. zou me steeds afvragen wanneer je er weer uit moet.. kan je weer al die troep gaan verhuizen.. hier kunnen ze je er iig niet eruit zetten..
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:52:04 #93
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31852800
Woensdag weer.
pi_31852983
achja mn droomhuis zoek ik later wel hoor.. ben nou eenmaal een student.. zo denk ik dan
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:58:34 #95
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31853019
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:51 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Man, ik fiets nu naar school door het Vondelpark, Apollolaan en Churchilllaan. Heel oud-zuid is zo verschrikkelijk mooi. Dat is mijn Amsterdam. Ik wordt er gelukkig van om er alleen al te fietsen. Ooit opgeleverd als arbeiderswoningen: nu onbetaalbaar. Maar als ik daar terecht kan komen, dan ben ik gelukkig (qua wonen). Tot die tijd is alles relatief

Maar blij dat je het mooi vindt Negeer mijn cynisme maar vooral
alleen jammer van die liquidaties
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:59:52 #96
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31858477
Nou er hebben dus minder mensen afgezegd dan ik dacht.
Van positie 52 => positie 42
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:25:52 #97
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31858935
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef Blinker het volgende:

[..]

alleen jammer van die liquidaties
Haha, ik snapte gisteravond niet waar je op doelde . Inderdaad slechte timing. Maar goed, liquidaties zijn niet voorbehouden aan Zuid. En hier in Osdorp werd een paar maanden terug een extremist met wapens e.d. aangehouden. En bij de containers? Niets dan een motorclub. Overigens zit er ook een lelijke eendjes (Citroën) club. Die vrees ik ook hoor.
pi_31864350
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:59 schreef Blinker het volgende:
Nou er hebben dus minder mensen afgezegd dan ik dacht.
Van positie 52 => positie 42
hm? is het bij jou al definitief? Ik heb namelijk nog tot 5 november om te accepteren.. mn positie is ook niet veranderd ofzo..
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:09:33 #99
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31864562
Mja, ik had tot zondag om te reageren.
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:23:00 #100
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31864912
Net nog even naar de Key gebeld en ze werken gewoon de lijst af zeg maar.
Ik wou het toch zeker weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')