Begane grond? staat je antenne/ontvanger wel dicht bij het raam?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij doet het wel, alleen doen Ned 1, 2 en 3 het dusdanig slecht dat het beeld niet te volgen is...
Pffquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef Sven- het volgende:
[..]
Er zit een aansluiting in je meterkast, waar je zelf een kabel in kan prikken.. wanneer het komt kan niemand met zekerheid zeggen...
En die huursubsidie, ga maar uit van een paar maanden wachten ...
Natuurlijk heb ik het geactiveerd, en ja begane grond, en ja hij staat bij het raam. Morgen maar even bellen...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef Jesper_ het volgende:
heb je het wel geactiveerd? dat is wel zo slim![]()
en internet komt hopelijk 1 dec
Ik heb vandaag bevestigd gekregen dat het internet op 1 december operationeel wordt. Het zgn 'supersnel internet' van Surfnet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef Sven- het volgende:
[..]
Er zit een aansluiting in je meterkast, waar je zelf een kabel in kan prikken.. wanneer het komt kan niemand met zekerheid zeggen...
woehoe! Godzijdank geen draadloos.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef Sven- het volgende:
[..]
Waarom? Nu loopk met zo'n draad door mn hele container...Dan heb ik liever draadloos! Toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Gimmick het volgende:
[..]
woehoe! Godzijdank geen draadloos.
Door je héle containerquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:25 schreef DirkDirkDirk het volgende:
[..]
Waarom? Nu loopk met zo'n draad door mn hele container...Dan heb ik liever draadloos! Toch?
Door Ruud, ik mailde hem voor info over internet, post en een kapotte radiator aan de balkonzijde..en kreeg dit antwoord:quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:44 schreef Jesper_ het volgende:
door wie heb je dat bevestigd gekregen Dirk?
en draadloos is niet handig omdat bereik door die ijzeren muren waarschijnlijk nogal shit is, en met kabel is het een stuk sneller.
Die hing bij mij aan m'n deurquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:36 schreef Sven- het volgende:
Nieuwsbrief? wie wat waar?
Nou ik heb geen brief gezien.. de gezamelijke postvakken heb ik ook nog niet gezien trouwens, wel die individuele maar daar heeft nog nooit wat in gezeten..quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:59 schreef Semmy het volgende:
De nieuwe bewoners hebben de brief tussen de deur zitten, bij de rest zit het in het gezamelijke postvak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |