Mail me ff of je accoord gaat met m'n bod, er staan geen contact gegevens in je profielquote:Op zondag 23 oktober 2005 18:29 schreef Moeizaam het volgende:
Kado gekregen maar ga het niet gebruiken.
Zit nog nieuw in een retaildoos.
Model: Adaptec 1210SA
Specs hier
Pricewatch hier
Starting @ 25 euro
Ik, dus het totaal zal dan ¤ 35 euro worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:09 schreef Moeizaam het volgende:
Smoved, wie betaalt de verzendkosten?
Ik krijg de mails steeds terug die ik je stuur, maargoed, het adres wat je zelf mailde is okay, rembours is ook primaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef Moeizaam het volgende:
Dubbeldrank sorry, Smoved you got mail!
WTF? Hier is niet 1x iets aangeboden!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:48 schreef Moeizaam het volgende:
Smoved loser!, vandaag pakketje terug gekregen omdat het niet afgehaalt is van het postkantoor,
nadat het 2x is aangeboden. (Lees, ik heb voor janlul geinvesteerd in verzendkosten).
![]()
![]()
Doe ff de T&T-check om te zien wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:48 schreef Moeizaam het volgende:
Smoved loser!, vandaag pakketje terug gekregen omdat het niet afgehaalt is van het postkantoor,
nadat het 2x is aangeboden. (Lees, ik heb voor janlul geinvesteerd in verzendkosten).
![]()
![]()
chillquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:48 schreef Moeizaam het volgende:
![]()
![]()
Lekker vriendelijk zo ineens. Niet eerst even vragen, meteen scheldenquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:48 schreef Moeizaam het volgende:
![]()
![]()
Mijn aanbieding staat nog steeds als je nog interesse hebt, dan maak ik het dit keer van te voren over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:01 schreef Moeizaam het volgende:
Zo we zijn weer 2 maanden verder.
Mijn frustratie over die Smoved zijn weer verdwenen.
Smoved, sorry ik had je geen loser moeten noemen, maar goed.
Wie bied?
Hoeveel heeft dat rembours geintje gekost?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Moeizaam het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil je weer ¤35 inclusief verzenden betalen?
Geen probleemquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Moeizaam het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil je weer ¤35 inclusief verzenden betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |