jaaaa, was helemaal super!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:42 schreef Chielus het volgende:
[..]
![]()
Hey Moppie, lekkere vacantie gehad?
mr_a +1quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Rainmaker
Renaissance man
Tin men
Wiseguys
War of the roses
\
Jewel of the nile
Romancint the stone
Virgin Suicides
Get Shorty
Twins
Sheridana +1quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Sheridana het volgende:
After the sunset
From Dusk til Dawn
Frida
Dogma
Desperado
Once upon a time in Mexico
The Faculty
Spy Kids 3D Game over
lekker!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef BwennieBren het volgende:
En Toen Was Er Loempia...
Back In A Sec!
Hmm. Er komen allerlei Travolta scènes in gedachten voorbij... Swordfish?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Sheridana het volgende:
Okiedokie
Laatste vraagje, dan ga ik naar bed...
Trivia van welke film?In the beginning of the film, mentions how a film needs to only use the "F" word more than once in order to get an R rating. He then uses the "F" word - the only use of it in the film - and thus, it gets a PG-13 rating
Nah, die had zo al een PG13 rating...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
Hmm. Er komen allerlei Travolta scènes in gedachten voorbij... Swordfish?
Heb teveel gezopen op verjaardagfeessie, dus heb ff wat vet nodig Sheriquote:
Komt het in de buurt van mijn comsumpties afgelopen vrijdag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heb teveel gezopen op verjaardagfeessie, dus heb ff wat vet nodig Sheri
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Be Cool?
neuh... you're definitely the winner!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt het in de buurt van mijn comsumpties afgelopen vrijdag?
Welterusten Sheri, slaap lekker!quote:
Sheri!quote:
Op maandagavond? Gekke planningquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heb teveel gezopen op verjaardagfeessie, dus heb ff wat vet nodig Sheri
Dat snap ik... Maar die match maakte ik wel "eigenlijk" toen ik die foto zag. Ik kon alleen maar op Zach komen op dat moment... Toch ken ik z'n kop wel, maar het kwartje wil nog niet vallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook geen Luke Wilson.
Oh wat suf. Zodra ik z'n naam zag wist ik het.quote:
ArtyShock +1quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh wat suf. Zodra ik z'n naam zag wist ik het.
Jason Schwartzman dus.
Op de valreep nog een puntje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
ArtyShock +1
Rushmore, Iquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Op de valreep nog een puntje.
Het is gek, ik kan me zo niet bedenken waar ik Jason van moet kennen.
Nope. Zo'n 16 jaar ouder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Diane Keaton?
Nou, nou,nou zeg BB. Dat is toch geen taal voor een dame.quote:
Ze heeft meer dan 90 films op haar naam staan en heeft beroemde ouders, zus, kinderen... Ik zal een ander fotootje opduikelen... Maar als ik een recente laat zien, weet je het gelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ik haar niet ken.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |