Stem je nou puur alleen op Dorothea..?quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef MasterHarmony het volgende:
Dorothea Tha Best!
Je hebt helemaal gelijk, Dorothea is Meerdijks lekkerste en leukste personagequote:Op zondag 13 november 2005 18:47 schreef MasterHarmony het volgende:
jah als een persoon de prijs zou moeten winnen is het wel DOROTHEA!!!!
Vind je niet dan?
Omdat die anders toch gelijk zou gaan winnen, heb ik besloten om Dorothea uit het tournament te latenquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef MasterHarmony het volgende:
Waar heb je Dorothea gelaten?
zouden de schrijvers van gtst hier ook wel eens kijken?quote:Op zondag 13 november 2005 11:33 schreef Dizer het volgende:
* Ronde 2 *
![]()
Charlotte 'Charlie' Fischer #1 (Aukje van Ginneken) - Rosa Gonzalez
Wil de Smet - Gladys Bloem
Dorothea Grantsaan - Charlotte 'Charlie' van der Heyde-Fischer #3 (Lieke van Lexmond)
Janine Sanders-Elschot - Leïla Azalaia-Galouti
Roxy Belinfante - Alice/Lisette de Boer
Anouk de Ruijter - Kim Azalaia-Verduyn
Nina Sanders #2 (Marly van der Velden) - Sjors Langeveld
Laura Tuinman-Alberts-Selmhorst - Isabella Kortenaer
Linda Hamans-Dekker - Helen Helmink #2 (Bruni Heinke)
Anita de Jong-Dendermonde - Sylvia Alberts-Merx
Barbara Alberts-Fischer - Suzanne Jacobs #1 (Shanti Devi)
Hennie Harmsen-Bolmans - Pascale Berings
Cleo de Wolf - Dian van Houten-Alberts #2 (Chris Jolles)
Roos Alberts-de Jager - Annette Dekker-van Thijn
Hedwig Harmsen - Martine Hafkamp
Bowien Sanders-Galema - Nina Sanders #1 (Yasmin Delil)
Mag ik je even vertellen dat 2 tournaments terug van beste vrouwelijke rol, door Janinequote:Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ieuw nee zeg, die is aan de lopende band zwanger en iedere keer van een ander
dr worden hier toch wel leuke tips voor verhaallijnen gepost, het is ze dus wel aan te raden als ze even inspiratieloos zijnquote:
Leuk voor Janinequote:Op maandag 14 november 2005 10:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik je even vertellen dat 2 tournaments terug van beste vrouwelijke rol, door Janineis gewonnen
weet ikquote:Op maandag 14 november 2005 10:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik je even vertellen dat 2 tournaments terug van beste vrouwelijke rol, door Janineis gewonnen
Isabella heeft de "GTST Top 10 Allertijden - Editie 2005" gewonnenquote:Op maandag 14 november 2005 11:06 schreef Dizer het volgende:
vorige keer was het geloof ik Isabella! Ik hoop dit jaar op Dian of Linda of ander Laura of Barbara
jij kan zo bij big brother aan de gang. daar weten ze ook de uitslagen al van tevoren.quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef Dizer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit een Charlie vs Charlie finale gaat worden
Waarom heb ik het gevoel dat dit geen Charlie vs Charlie finale gaat worden.quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef Dizer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit een Charlie vs Charlie finale gaat worden
SMS C1 naar 0900-0901 voor Charlie #1quote:Op maandag 14 november 2005 18:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij kan zo bij big brother aan de gang. daar weten ze ook de uitslagen al van tevoren.
het ontbreekt hier alleen nog aan zo'n duur sms-nummer![]()
Luie lul dat je bentquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heb ik hier al gestemt?
Ik blijf het apart vinden om mijn eigen achternaam hier tegen te komenquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:36 schreef BVO het volgende:
Janine Sanders-Elschot - Miranda 'Mira' Brandts Buys Moeilijk..
Mira
.
* Babette zingt Acda & de Munnik: Laat me slapen...quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:44 schreef Dizer het volgende:
Tournament gaat elke zondag een stapje verder
Digiquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:31 schreef digispeed het volgende:
Charlotte 'Charlie' Fischer #1 (Aukje van Ginneken) - Rosa Gonzalez
Janine Sanders-Elschot - Leïla Azalaia-Galouti
Laura Tuinman-Alberts-Selmhorst - Isabella Kortenaer
Anita de Jong-Dendermonde - Sylvia Alberts-Merx
ja ik kom ook al even kijken of ronde 3 er al isquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef PM-girl het volgende:
Laat ronde 3 niet lang op zich wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |