dit is ook weer meteen goede publiciteit voor nightwish, daarom doen ze datquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:15 schreef Georges het volgende:
Ik ken niet veel van Nightwish, maar wat ik van ze ken vind ik erg goed. Ik denk dat Tarja wel erg inwisselbaar is, vind haar niet zo geweldig als zangeres.
Simone van Epica is een stuk beter imo.
Wel jammer dat het op deze manier moest gebeuren, ze hadden het ook binnens kamers kunnen houden.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:15 schreef Georges het volgende:Simone van Epica is een stuk beter imo.
Dat was ze toch al van plan, maar ze wilde nog 1 studio album met ze maken.quote:Op maandag 21 november 2005 14:53 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje naar als zij weg zou gaan.
Mee eens. Hetzelfde is ook gebeurt met Hopesfall. Ja even offtopic. Ik zag "The End Of An Era" staan en die is van Hopesfallquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:38 schreef Lynx666 het volgende:
Een stille dood voor Nightwish lijkt me overdreven nu Tarja weg is. Haar vervangster wordt bij voorbaat al afgeschreven. Tarja was wel het gezicht van Nightwish 9 jaar lang, en een nieuw koppie en stem zal zeker even wennen zijn. Maar de groep kennende zullen ze echt niet met de eerste de beste huppelkutje in zee gaan. Ik geloof best dat er een groot (onbekend?) talent de plek gaat innemen en Nightwish in dezelfde richting blijft doorgaan. Goede muziek dus die alle oude Nightwish fans ook zeker zullen waarderen![]()
Of die meid van Otep.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:09 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
hoe zou Nightwish klinken als ze Angela Gossow van Arch Enemy zouden krijgen als nieuwe zangeres?![]()
Lol, smaken verschillen misschien, je kunt niet ontkennen dat ze technisch wel erg goed is.quote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
![]()
dat is echt met stip de slechtste zangeres die er is![]()
Tarja is misschien niet de beste... maar Simone![]()
Liever die van Shadow.quote:
bah nee... vreselijk. Sinds die gast erbij kwam ben ik gestopt met luisteren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:25 schreef nightfall het volgende:
vraag me af wie het nieuwe nachtegaaltje gaat worden?,.. ach, anders laten ze die bassist lekker brullen,. die kan ook aardig zingen..
Op Century child was dat nog wel gaaf maar op Once voegde het weinig meer toe, vind ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
bah nee... vreselijk. Sinds die gast erbij kwam ben ik gestopt met luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |