abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35247298
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:08 schreef Jominro het volgende:
Hallo allemaal, de pc is een paar weken weg geweest voor reparatie en kon dus niet reageren.

Op het moment gaat het met ups en downs qua fysieke problemen zoals lopen, dubbel zien enz....
Ben twee weken geleden bij de longarts geweest en hebben afgesproken dat ik om de +/- 5 weken bij hem kom om te kijken of er veranderingen zijn. Natuurlijk is het wel zo, mocht ik eerder klachten krijgen dan zelf actie onderneem.

Verder krijg ik nu wel eens een paniekaanval en ben ik bang. Maar ik probeer mezelf dan moed in te spreken en mijn ademhaling onder controle te krijgen.

Ben een weekje naar België geweest naar mijn zusje en vond ik heel leuk ondanks dat ik weinig kan. Pff .... rolstoel mee, katheters, luiers en noem maar op. We hebben samen gehuild, gelachen en gescholden zoals normaal

Liefs,
Joke.
Hallo Jominro,

Hel fijn om iets van je te horen.
Van alles dat rot is aan deze situatie lijkt die angst me toch wel een echt heel erg naar aspect. Ik kan me helemaal voorstellen dat je bang bent. Ik zou het waarschijnlijk ook zijn. Maar... knap van je dat je jezelf toch telkens weer onder controle krijgt en doorgaat.

Fijn dat je een goeie vakantieweek hebt gehad. En natuurlijjk dat je kan lachen, schelden en huilen. Dat je je emoties dus kwijtkan bij mensen om je heen.

Hoe gaat het met je kinderen? Hoe gaan zij eigenlijk om met het feit dat je nu zo ziek bent?

Natuurlijk wens ik je weer een flinke portie positieve energie om er tegenaan te gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 19 februari 2006 @ 09:46:44 #202
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35247324
heel veel succes nog maals..ik hoop dat je alles uit dit leven kan halen wat er ook maar mogelijk is..verder dan de sterren
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_35247839
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je kinderen? Hoe gaan zij eigenlijk om met het feit dat je nu zo ziek bent?

Natuurlijk wens ik je weer een flinke portie positieve energie om er tegenaan te gaan.
Tja, mijn kinderen reageren heel verschillend.....soms pijnlijk onverschillig en dan weer heel betrokken en emotioneel. Ik ben nogal van ze afhankelijk wat kleine huishuidelijke klusjes betreft
( heb wel thuiszorg hulp, 2x in de week) zoals de wasmachine en droger leeghalen enzo.

Als ik het dan vraag duurt het soms wel een paar uur voordat ze het doen. Waardoor ik mij dan ga ergeren en dan te heftig reageer denk ik
Maar ik ben afhankelijk van mijn energie op dat moment en kan dan niet uren wachten, het verschilt per uur en dat dringt vaak niet tot ze door.
Regelmatig stress dus en dat is niet goed, ik weet het. Maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden.

Thanks voor de positieve energie
pi_35248020
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:37 schreef Jominro het volgende:

[..]

Tja, mijn kinderen reageren heel verschillend.....soms pijnlijk onverschillig en dan weer heel betrokken en emotioneel. Ik ben nogal van ze afhankelijk wat kleine huishuidelijke klusjes betreft
( heb wel thuiszorg hulp, 2x in de week) zoals de wasmachine en droger leeghalen enzo.

Als ik het dan vraag duurt het soms wel een paar uur voordat ze het doen. Waardoor ik mij dan ga ergeren en dan te heftig reageer denk ik
Maar ik ben afhankelijk van mijn energie op dat moment en kan dan niet uren wachten, het verschilt per uur en dat dringt vaak niet tot ze door.
Regelmatig stress dus en dat is niet goed, ik weet het. Maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden.

Thanks voor de positieve energie
Tis heel irritant ja...... ook als je gezond bent en niet afhankelijk van hun hulp. Maar ja...... het klinkt als gezond puberaal gedrag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35248042
Maar hey..... btw.... wie zorgt er voor jou? I mean..... katheters, rolstoel.... Kun je dat zelf of krijg je daar apart nog hulp voor?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35252120
Fijn om even iets van je te horen!

Toen mijn moeder zo ziek was, was ik 15 en een gigantische relpuber!

Aan de ene kant doodsbang om wat er allemaal gaande was, maar aan de andere kant ook bang om dat te laten zien...

En dat heftig reageren.... Ook dat herken ik... Zowel van mezelf als van mn moeder....
de onmacht van beide kanten... van jou omdat je het zelf niet kan... En van je kinderen omdat het nu eenmaal een ander situatie is.. Aan de ene kant wil je 'gewoon' puber zijn, maar aan de andere kant zou je dat zo af willen geven om alles weer zoals het was te krijgen....

ik merk dat ik weer niet goed uit mn woorden kom, dus ik laat het hier even bij!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35642307
pi_35642490
Hoe is het nou met je TS?
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:31:02 #209
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_35643986
Lieve Jominro,
Ik heb met bewondering het topic doorgelezen.

De moeder van een vriendin van mij is in februari overleden aan kanker.
Ze heeft volgens mij ook op het laatst niet meer gekozen voor behandeling.

Ben ook erg benieuwd hoe het nu met je is.
Ik wil je iig veel kracht toewensen !
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  Moderator donderdag 16 maart 2006 @ 15:04:38 #210
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36087020
Ik durf het niet helemaal te vragen, maar TS heeft voor het laatst bijna een maand geleden reageerd...zou ze al zijn overleden of kan ze het niet meer opbrengen om hier te reageren?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:26:41 #211
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_36087635
Laatste bezoek: 5 uur, 52 minuten geleden....
pi_36088476
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:26 schreef kruimel_20 het volgende:
Laatste bezoek: 5 uur, 52 minuten geleden....
Dat kan ook de welbekende bug zijn die hier speelt...

Kijk maar eens in haar historie. Is zeker al een maand terug.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:26:40 #213
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_36089448
oei, daar wist ik niets van (die bug)
Ben benieuwd hoe 't nu is....
  zondag 26 maart 2006 @ 23:02:24 #214
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_36391420
Jominro Ik kijk elke dag in mn active topics om te zien of er een update is over hoe het met je gaat... Ik hoop dat het redelijk goed met je gaat en dat je computer gewoon weer kapot is en dat je daarom niet kunt reageren...
  maandag 27 maart 2006 @ 10:11:19 #215
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36397463
Jominro, hoop dat alles goed met je is?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36397583
TS waar ben je
We willen graag weten hoe het me je is.
pi_36400033
In het profiel staat dat ze hier een dag of vijf geleden nog was...
  maandag 27 maart 2006 @ 12:52:43 #218
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36401648
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef _Arual_ het volgende:
In het profiel staat dat ze hier een dag of vijf geleden nog was...
dat schijnt niet altijd te kloppen...een of andere bug ofzo.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 27 maart 2006 @ 18:40:58 #219
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_36411968
Is idd een bug, hoe gaat het ermee, als je nog wilt/kan reageren?
pi_36786361
Mijn vriendin en ik hebben deze topic met gemengde gevoelens gevolg.
Zeer aangrijpend verhaal...
Ook wij zijn zeer benieuwd hoe het met je vergaat.
We houden deze topic in de gaten.
Als je dit leest,heel veel sterkte namens on tweën
Je zal als eendagsvlieg maar net je dag niet hebben
pi_36788140
Eigenlijk gaat er geen dag voorbij dat ik niet ergens een momentje denk aan jou, Jominro.
Ik hoop dat je ooit nog in staat zult zijn om hier te reageren. En zo niet, dat je dan toch rust en vrede hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36788964
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:17 schreef nokwanda het volgende:
Eigenlijk gaat er geen dag voorbij dat ik niet ergens een momentje denk aan jou, Jominro.
Ik hoop dat je ooit nog in staat zult zijn om hier te reageren. En zo niet, dat je dan toch rust en vrede hebt.
Wilde hier ook al weer een tijdje iets neerzetten, maarkon de woorden niet vinden...
Zoals wel vaker heb jij dat al voorme gedaan, Nokje
pi_36815511
Krijg inmiddels een zeer onbestemd gevoel bij dit topic.
pi_36815546
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:45 schreef _Arual_ het volgende:
Krijg inmiddels een zeer onbestemd gevoel bij dit topic.
Dat onbestemde gevoel is er inmiddels al een paar weken hier.

Wat Vamperotica zei: ze wilde al een tijdje posten maar kon de woorden niet vinden. Heb ik ook tijden gehad. Alsof die woorden er zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36815923
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat onbestemde gevoel is er inmiddels al een paar weken hier.
ik wist eerder niet van die bug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')