Hallo Jominro,quote:Op zondag 19 februari 2006 09:08 schreef Jominro het volgende:
Hallo allemaal, de pc is een paar weken weg geweest voor reparatie en kon dus niet reageren.
Op het moment gaat het met ups en downs qua fysieke problemen zoals lopen, dubbel zien enz....
Ben twee weken geleden bij de longarts geweest en hebben afgesproken dat ik om de +/- 5 weken bij hem kom om te kijken of er veranderingen zijn. Natuurlijk is het wel zo, mocht ik eerder klachten krijgen dan zelf actie onderneem.
Verder krijg ik nu wel eens een paniekaanvalen ben ik bang. Maar ik probeer mezelf dan moed in te spreken en mijn ademhaling onder controle te krijgen.
Ben een weekje naar België geweest naar mijn zusje en vond ik heel leuk ondanks dat ik weinig kan. Pff .... rolstoel mee, katheters, luiers en noem maar op. We hebben samen gehuild, gelachen en gescholden zoals normaal![]()
Liefs,
Joke.
Tja, mijn kinderen reageren heel verschillend.....soms pijnlijk onverschillig en dan weer heel betrokken en emotioneel. Ik ben nogal van ze afhankelijk wat kleine huishuidelijke klusjes betreftquote:Op zondag 19 februari 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kinderen? Hoe gaan zij eigenlijk om met het feit dat je nu zo ziek bent?
Natuurlijk wens ik je weer een flinke portie positieve energie om er tegenaan te gaan.![]()
Tis heel irritant ja...... ook als je gezond bent en niet afhankelijk van hun hulp. Maar ja...... het klinkt als gezond puberaal gedragquote:Op zondag 19 februari 2006 10:37 schreef Jominro het volgende:
[..]
Tja, mijn kinderen reageren heel verschillend.....soms pijnlijk onverschillig en dan weer heel betrokken en emotioneel. Ik ben nogal van ze afhankelijk wat kleine huishuidelijke klusjes betreft
( heb wel thuiszorg hulp, 2x in de week) zoals de wasmachine en droger leeghalen enzo.
Als ik het dan vraag duurt het soms wel een paar uur voordat ze het doen. Waardoor ik mij dan ga ergeren en dan te heftig reageer denk ik![]()
Maar ik ben afhankelijk van mijn energie op dat moment en kan dan niet uren wachten, het verschilt per uur en dat dringt vaak niet tot ze door.
Regelmatig stress dusen dat is niet goed, ik weet het. Maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden.
Thanks voor de positieve energie![]()
Dat kan ook de welbekende bug zijn die hier speelt...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:26 schreef kruimel_20 het volgende:
Laatste bezoek: 5 uur, 52 minuten geleden....
dat schijnt niet altijd te kloppen...een of andere bug ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef _Arual_ het volgende:
In het profiel staat dat ze hier een dag of vijf geleden nog was...
Wilde hier ook al weer een tijdje iets neerzetten, maarkon de woorden niet vinden...quote:Op zondag 9 april 2006 12:17 schreef nokwanda het volgende:
Eigenlijk gaat er geen dag voorbij dat ik niet ergens een momentje denk aan jou, Jominro.
Ik hoop dat je ooit nog in staat zult zijn om hier te reageren. En zo niet, dat je dan toch rust en vrede hebt.
Dat onbestemde gevoel is er inmiddels al een paar weken hier.quote:Op maandag 10 april 2006 10:45 schreef _Arual_ het volgende:
Krijg inmiddels een zeer onbestemd gevoel bij dit topic.
ik wist eerder niet van die bugquote:Op maandag 10 april 2006 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat onbestemde gevoel is er inmiddels al een paar weken hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |