Zover is het nog niet. Je leeft nog en wat mij betreft dat dat nog heel lang. Maar misschien put je troost uit de gedachte dat wij allemaal sterfelijk zijn en allemaal ooit gaan begrijpen wat jij nu doormaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef Stenny het volgende:
ofschoon het eng is om het vertrouwde aardse los te laten, wil ik je zeggen dat je niet bang hoeft te zijn om naar de 'andere kant' te gaan.
Zo hoorde ik laatst nog een mooie, mensen zijn net bloemen, de mooiste bloemen worden als eerste geplukt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:47 schreef Netflier het volgende:
[..]
Zover is het nog niet. Je leeft nog en wat mij betreft dat dat nog heel lang. Maar misschien put je troost uit de gedachte dat wij allemaal sterfelijk zijn en allemaal ooit gaan begrijpen wat jij nu doormaakt.
Geweldig bericht dit!!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef Jominro het volgende:
Hallo allemaal, hier weer even een update..... Ik heb vorige week woensdag een gesprek met de longarts gehad en gelukkig toch een beetje positief nieuws gehad. De tumor in mijn long is nagenoeg verdwenen (litteken) en wat er nog zit, is niet actief meer en hetzelfde geldt voor de lymfklier![]()
Maar... het zit nog wel in mijn hersenvlies en ruggemerghuid. Al zijn dit nog geen tumoren, het is een tijdbom volgens de longarts en de vraag is waar het verder uitbreekt. Momenteel heeft chemo (gelukkig) geen zin omdat er geen actieve tumoren zijn. Bestralen in de hersenen / rug kan ook niet meer, heb dan kans helemaal blijvend in een rolstoel terecht te komen. Omdat er geen actieve tumoren zijn momenteel kan ik ook niet naar het Antoni van Leeuwenhoek kliniek.
Wij hebben afgesproken over een week of 6 scans te laten maken, of ik moet al eerder ergens last van hebben. Wat wel het geval is: pijn in mijn been/bot ........en voeten zijn ontzettend dik van vocht.
Gelukkig komt mijn huisarts vanavond even weer en zal het met hem overleggen
Met alle respect, maar zou je niet iets voorzichtiger zijn met zulke beweringen? Ik denk dat daar een hele boel verschillende opvattingen over zijn, en geen enkele opvatting kun je denk ik met zoveel zekerheid ponerenquote:
Vind ik ook, maar ik snap haar reactie aan de andere kant ook wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zou je niet iets voorzichtiger zijn met zulke beweringen? Ik denk dat daar een hele boel verschillende opvattingen over zijn, en geen enkele opvatting kun je denk ik met zoveel zekerheid poneren
Maar iig ook sterkte gewenst aan Jominro![]()
Ik denk dat ik dit wel mag zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zou je niet iets voorzichtiger zijn met zulke beweringen? Ik denk dat daar een hele boel verschillende opvattingen over zijn, en geen enkele opvatting kun je denk ik met zoveel zekerheid poneren
Maar iig ook sterkte gewenst aan Jominro![]()
Natuurlijk mag je zeggen wat je wilt, ik zeg alleen dat je het misschien niet als een feit moet gaan brengen. Zelfmoordterroristen staan ook 100% achter hun keuzes, maar ik kan me ook niet in hun opvattingen vinden, terwijl zij zeker weten dat ze gelijk hebben. Zo zijn er ook ontelbaar veel verschillende opvattingen over het hiernamaals, en om dan het te stellen in de trend van " hier ga je heen", dat vind ik persoonlijk niet echt subtiel. Het is niet naar jou gericht; als een Christen hier neer zou zetten dat mensen naar de hel gaan als ze niet Christelijk zijn geweest in hun leven, had ik ook raar opgekeken. Je weet het gewoon niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit wel mag zeggen.Zoiets zeg ik alleen als ik er 100% achtersta.
fijn dat je weer even van je laat horen!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef Jominro het volgende:
Hallo allemaal, hier weer even een update..... Ik heb vorige week woensdag een gesprek met de longarts gehad en gelukkig toch een beetje positief nieuws gehad. De tumor in mijn long is nagenoeg verdwenen (litteken) en wat er nog zit, is niet actief meer en hetzelfde geldt voor de lymfklier![]()
Maar... het zit nog wel in mijn hersenvlies en ruggemerghuid. Al zijn dit nog geen tumoren, het is een tijdbom volgens de longarts en de vraag is waar het verder uitbreekt. Momenteel heeft chemo (gelukkig) geen zin omdat er geen actieve tumoren zijn. Bestralen in de hersenen / rug kan ook niet meer, heb dan kans helemaal blijvend in een rolstoel terecht te komen. Omdat er geen actieve tumoren zijn momenteel kan ik ook niet naar het Antoni van Leeuwenhoek kliniek.
Wij hebben afgesproken over een week of 6 scans te laten maken, of ik moet al eerder ergens last van hebben. Wat wel het geval is: pijn in mijn been/bot ........en voeten zijn ontzettend dik van vocht.
Gelukkig komt mijn huisarts vanavond even weer en zal het met hem overleggen
Was het maar waar...........de uitzaaiïngen die in mijn hersenvlies / rug zitten zijn net een tijdbom zeg maar en het is niet gezegd dat het tumoren worden maar het kan evengoed ergens anders, zoals in mijn organen of botten uitbreken.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef Netflier het volgende:
Hoi, Joke. Jouw laatste post kwam bij me over als erg positief. Betekent het dat je weer kan hopen op een lang leven dat nog voor je ligt? (Tenminste, de situatie leek een paar weken terug minder positief.)
Wij gunnen je hier allemaal de kracht en moed om de strijd dapper aan te gaan en te overwinnen.![]()
Nah, zeg. Twee zielen een gedachte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |