Mijn wens voor jou in het nieuwe jaar:quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:03 schreef Jominro het volgende:
Ik begin iets rustiger en positiever te worden. Heb gisteren zoveel mogelijk gegeten ondanks het moeilijk ging maar voelde me daarna stukken beter(de hele dag door kleine porties). Ben nu vooral mentaal bezig de verschijnselen die ik momenteel heb aan te vechten zodat ik in ieder geval normaal kan functioneren. Verder heb ik gister een goed gesprek met mijn broer gehad die dan t.z.t. de dingen voor mij gaat regelen, opvang kinderen, crematie, financieel, huis en dergelijke.
Heb heel veel aanloop en steun van mensen waarvan ik het niet verwacht had, best ontroerend allemaal (ook van jullie allemaal trouwens). Een vroegere vriendin van mij heeft ook weer contact opgenomen ( al hebben we elkaar niet lang gezien en gesproken maar we pakken de draad altijd zo weer op) Ze is bevoegd in Reikie en wil me graag helpen, en ga het proberen. Misschien kan ze de geblokkeerde zenuwen activeren toch?
Prettige jaarwisseling allemaal.......... ik krijg vanavond bezoek en ga het zeker leuk maken![]()
Liefs,
Joke.
Lieve Jominro,quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:03 schreef Jominro het volgende:
Ik begin iets rustiger en positiever te worden. Heb gisteren zoveel mogelijk gegeten ondanks het moeilijk ging maar voelde me daarna stukken beter(de hele dag door kleine porties). Ben nu vooral mentaal bezig de verschijnselen die ik momenteel heb aan te vechten zodat ik in ieder geval normaal kan functioneren. Verder heb ik gister een goed gesprek met mijn broer gehad die dan t.z.t. de dingen voor mij gaat regelen, opvang kinderen, crematie, financieel, huis en dergelijke.
Heb heel veel aanloop en steun van mensen waarvan ik het niet verwacht had, best ontroerend allemaal (ook van jullie allemaal trouwens). Een vroegere vriendin van mij heeft ook weer contact opgenomen ( al hebben we elkaar niet lang gezien en gesproken maar we pakken de draad altijd zo weer op) Ze is bevoegd in Reikie en wil me graag helpen, en ga het proberen. Misschien kan ze de geblokkeerde zenuwen activeren toch?
Prettige jaarwisseling allemaal.......... ik krijg vanavond bezoek en ga het zeker leuk maken![]()
Liefs,
Joke.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mijn vader is van 3 weken geleden overleden
Ja ach, ik zie dit topic en dan valt de dood van een naaste in het niet, want de dood zelf is nog altijd een cru en klote iets.. en ik wens niemand de dood toe.. niemandquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef Netflier het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Dat moet voor jou ook niet makkelijk zijn. Ik wens je veel sterkte.
Lieve Joke,quote:Op maandag 9 januari 2006 14:22 schreef Jominro het volgende:
Ben even heel druk geweest vorige week, mijn zusje die in België woont heeft hier een paar dagen gelogeerd en heb ontzettend veel aanloop / bezoek gehad. Dit alles eist nu wel even zijn tol bij mij ben ontzettend moe en kom nu weer tot rust, slaap 's middags weer even. Op de 18e moet ik pas weer naar het ziekenhuis voor een afspraak met de longarts en moet dan beslissen of ik zware chemokuren ga nemen om het te rekken.
Na er goed over na gedacht te hebben, doe ik het niet.......ik wil liever de kwaliteit zoals het nu gaat en niet ziek zijn van de chemo's omdat die tijd ook dan verloren is nietwaar? Het tast ook ontzettend veel goede cellen aan. Mijn huisarts komt eind van de middag bij mij voor een gesprek en ik wil graag een machtiging van hem voor een second opinion bij Anthoni van Leeuwenhoek kankerkliniek. Ik weet niet, heb het gevoel dat ik daar wat aan heb.
Het UMCG heb ik niet zoveel vertrouwen meer in. De tumor in mijn long is maar 3.2 bij 1.6 en het zit dan wel in de lymfklier maar dat is ook al gereduceerd volgens de radioloog na 15 bestralingen en 4 chemokuren. Verder zit het nog niet in mijn organen/ botten denk ik. De laatste 3 weken hebben ze geen onderzoeken meer gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |