Wat een goed advies (imo) !quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef Nature het volgende:
Mijn bijdrage, misschien heb je er wat aan:
Iedereen ontwikkelt elke dag kanker, in normale omstandigheden pakt het lichaam dit zonder problemen aan. Probeer kanker niet te zien als iets "engs" of "gevaarlijks" wat zich in je lichaam bevindt, maar als een normaal proces wat uit de hand is gelopen, dit is bij jou gebeurd en moet dus worden aangepakt.
Dr. Simonton behaalde in de jaren 70 al successen met het gebruik van verbeeldingskracht bij het bestrijden van kanker. Patienten werd gevraagd hun ziekte te visualiseren, hun behandeling te visualiseren en het afweermechanisme (hoe de kanker werd opgevreten door witte bloedlichaampjes) van hun lichaam te visualiseren.
Elke keer dat je je zorgen maakt en elke negatieve gedachte over je ziekte maken de ziekte sterker, onthoudt dat. Je kunt je energie beter stoppen in het positief denken over de behandeling en je afweermechanisme. Als je een negatieve gedachte hebt, laat hem dan toe en zet hem daarna van je af, gevolgd door positieve gedachten (dit de hele dag door). Dit uiteraard als aanvulling op de reguliere behandeling (bijv. chemotherapie) en niet als vervanging.
Hier wat meer informatie:
http://www.leelabutterfly.com/nl/verslagen/txt/cs.htm
http://www.simonton.nl/
Sterkte.
die techniek is mij ook bekend. visualiseer je ziekte bv als een plantje dat je geen water meer geeft. er is gebleken dat het, samen met medicatie beter werkt om je ziekte te bevechten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef Nature het volgende:
Mijn bijdrage, misschien heb je er wat aan:
Iedereen ontwikkelt elke dag kanker, in normale omstandigheden pakt het lichaam dit zonder problemen aan. Probeer kanker niet te zien als iets "engs" of "gevaarlijks" wat zich in je lichaam bevindt, maar als een normaal proces wat uit de hand is gelopen, dit is bij jou gebeurd en moet dus worden aangepakt.
Dr. Simonton behaalde in de jaren 70 al successen met het gebruik van verbeeldingskracht bij het bestrijden van kanker. Patienten werd gevraagd hun ziekte te visualiseren, hun behandeling te visualiseren en het afweermechanisme (hoe de kanker werd opgevreten door witte bloedlichaampjes) van hun lichaam te visualiseren.
Elke keer dat je je zorgen maakt en elke negatieve gedachte over je ziekte maken de ziekte sterker, onthoudt dat. Je kunt je energie beter stoppen in het positief denken over de behandeling en je afweermechanisme. Als je een negatieve gedachte hebt, laat hem dan toe en zet hem daarna van je af, gevolgd door positieve gedachten (dit de hele dag door).
Uiteraard als aanvulling op de reguliere behandeling (bijv. chemotherapie) en niet als vervanging.
Hier wat meer informatie:
http://www.leelabutterfly.com/nl/verslagen/txt/cs.htm
http://www.simonton.nl/
Sterkte.
Wow, wat positief nieuws.....Ik weet dat ik een "krachtig" persoon ben qua karakter maar af en toequote:Op zondag 23 oktober 2005 12:54 schreef displission het volgende:
Jominro, Veendam 30-09-1962 een legging mbt je gezondheid. Ik leg gewoon drie kaarten eentje voor het verleden, eentje het heden en eentje de toekomst. Het is altijd moeilijk om te zeggen wat de kaarten precies voor jouw betekenen, maar een essentie kun je er meestal zelf wel uithalen.
Ok ik schud nu de kaarten. De eerste kaart heeft met je geboorte te maken. Mensen verwelkomen een blije boodschap er wordt iets aangekondigd..is het jouw geboorte..de kaart "het oordeel" spreekt. De mensen zijn naakt en verwelkomen een "naakt" kind zoals zij ook zelf een keer geboren waren. het is een positieve geboorte, een soort wedergeboorte want je moet begrijpen dat je alles weer gewoon tegen gaat komen en als ik dan toch een opinie moet geven: alles opnieuw begint..denk hierbij ook aan de eindeloze cirkel..maar het gaat dus over jouw geboorte, je was iig niet ongewenst.
De volgende kaart..het begint met de maand..ik trek 10 voor oktober. Op de kaart, zwaarden vijf is een man te zien..jij dus..die een gevecht is aangegaan. Heb je het op dit moment opgegeven..
we hebben elkaar en dat is veel voor liefde..jij en je partner..je kinderen..ben je blij dat je bij ze bent..zo ja, koester dat(maar dat had even niks met de kaart te maken)..je moet je vasthouden aan wat je hebt..het maakt niet uit hoe je uit deze strijd komt. Jij bent nu al een winnaar!![]()
![]()
De laatste kaart, de toekomst. Ik zal bij jouw een korte toekomstvisie van 2 maanden toepassen..bij deze kies ik maand 12 december. Ohw das een mooie, ik trok hem al vaker..de kaart is KRACHT, kaart nummer 8 van de grote arcana..boven je het oneindigheidssymbool(boven je hoofd) Je hebt de leeuw allang getemd hij is jouw maatje. De leeuw heeft de tong uit zijn bek en hij vind het lekker dat je hem zo koestert. Deze kaart KRACHT zegt ons dat je krachtig in het leven zult staan, krachtiger ooit tevoren?
Zal een kaarsje voor je aansteken. En hoop met je op een beetje geluk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:08 schreef Jominro het volgende:
Vandaag is het dus zover.......wachten .......en ik neem mijn mobiel zelfs mee onder de douche, bang dat ik het telefoontje mis.
Ik laat het jullie vanavond weten, dank voor alle sterkte en kracht die jullie mij wensen.
Heel veel sterkte vandaag. In gedachten stuur ik je alle goeds toe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:08 schreef Jominro het volgende:
Vandaag is het dus zover.......wachten .......en ik neem mijn mobiel zelfs mee onder de douche, bang dat ik het telefoontje mis.
Ik laat het jullie vanavond weten, dank voor alle sterkte en kracht die jullie mij wensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |