Nee, op een gegeven moment kwam er geen reactie meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:25 schreef kruimel_20 het volgende:
Mirage heeft een tijd geleden met haar gemait.... Misschien weet zij meer?
Inderdaad coolguy, je mag het niet zeggen maar je gaat toch vermoeden dat het zo is...
Mja, dat is echt kut dan...damned, ik voel me nu niet zo geweldig, vooral omdat ik weet dat mijn vader dit ook staat te wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, op een gegeven moment kwam er geen reactie meer.
Dat kon verschillende dingen betekenen, omdat ik haar in mijn eerste mail al verteld heb dat ze zich absoluut niet verplicht moet voelen mails te beantwoorden.
Moe, geen zin, te ellendig voelen in die gevallen echt gewoon rust nemen.
Ik weet dat het niet voor te stellen is, maar blijf onthouden dat het proces bij andere mensen anders kan verlopen... er zijn mensen die zich nog een paar jaar goed voelen.. er zijn mensen waarbij het heel snel gaat....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, dat is echt kut dan...damned, ik voel me nu niet zo geweldig, vooral omdat ik weet dat mijn vader dit ook staat te wachten![]()
Maar goed, met welk doel dan?quote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef heaven7 het volgende:
Ook dat weet ikDaarom vraag ik me af of de admins de juiste datum niet kunnen achterhalen.
dat is een bug, klopt niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:29 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Toch vreemd , ze is inmiddels overleden.. Hoe kan het dan dat er nog bezoeken zijn onder haar naam (zie ne0c0rt3xx hierboven).
Dan lijkt het me beter deze te sluitenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Mirage het volgende:
Jominro
omdat dit topic bijna vol is even een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |