Echt? Helpt dat?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:06 schreef Anpagliwin het volgende:
Hapje suiker nemen, heb je nergens meer last van![]()
Nee,quote:
Ik dacht al!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:09 schreef 0 het volgende:
[..]
Nee,
Je moet op kop hangen, water door je neus drinken en denken aan een wit paard.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je moet brood met melk mixen en dat opslurpen, dat helpt.
quote:
Ja, serieus, doe ik ook altijdquote:
Ja het enige wat ik nog heb is perensap.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, serieus, doe ik ook altijd.
Dus 2 sneetjes brood in een kommetje, melk erbij, en dan roeren met een lepen ofzo. Tot het een papje wordt, dan kan je het zo opslurpen. Absorbeert ofzo, gaat je hik van over en scheelt je morgen een kater.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:21 schreef xman het volgende:
[..]
Ja het enige wat ik nog heb is perensap.
Ik lust geen melk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, serieus, doe ik ook altijd.
Dus 2 sneetjes brood in een kommetje, melk erbij, en dan roeren met een lepen ofzo. Tot het een papje wordt, dan kan je het zo opslurpen. Absorbeert ofzo, gaat je hik van over en scheelt je morgen een kater.
Dan flikker (flikkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:21 schreef xman het volgende:
[..]
Ja het enige wat ik nog heb is perensap.
*proest*quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan flikker (flikker![]()
![]()
) je die perensap bij je brood, werkt ook wel
.
Ik drink een biertje en rook een joint. Ook nog steeds nergens last van!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:25 schreef xman het volgende:
Ik heb nu een broodje gemaakt en ik drink perensap erbij. Het schijnt te helpen
Als je nuchter bent, waarom ben je nu dan nog wakker?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoi ik ben nuchter en al mijn homies waren stronken.
Omdat ik net thuis ben van stappen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je nuchter bent, waarom ben je nu dan nog wakker?
Je komt terug van stappen en je bent nuchter?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:31 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Omdat ik net thuis ben van stappen.
Ja gek ik drink cola. En de postbank ligt er uitquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je komt terug van stappen en je bent nuchter?![]()
Cola?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:34 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja gek ik drink cola. En de postbank ligt er uitDus de centjes waren op.
Ik begon de avond met cola, toen ging ik pinnen voor bier, maar de postbank ligt er dus uit. Toen ben ik buiten wezen chillen met mijn homies en heb nog een pitabroodje kaas gehaald.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Cola?
Ben je een geheelonthouder of gewoon de Bob?
Ik begon de avond met bier en eindigde ook zo...maar nu heb ik morgen hoofdpijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:36 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik begon de avond met cola, toen ging ik pinnen voor bier, maar de postbank ligt er dus uit. Toen ben ik buiten wezen chillen met mijn homies en heb nog een pitabroodje kaas gehaald.
Ik ook maar dat neem ik voor lief! En nog een biertje!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik begon de avond met bier en eindigde ook zo...maar nu heb ik morgen hoofdpijn![]()
Ik moet morgenw erkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ook maar dat neem ik voor lief! En nog een biertje!![]()
Volg die adviezen dan ook opquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:39 schreef xman het volgende:
*hik*![]()
Ik ga maar proberen te slaepen...ezno...okdoei!
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volg die adviezen dan ook op
Maar welterusten en succes met de kater morgen. Ook de kater van het andere topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |