Sorry, ik weet dat ik het niet door mocht vertellen, maar ik kon het niet voor me houdenquote:
ik vergeef jequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat ik het niet door mocht vertellen, maar ik kon het niet voor me houden
dat triootje zal er nu wel niet meer in zitten zeker?![]()
ow ja hoor ik had volgens mij ergens nog een topic open staan over het hoe te cleanen van je lul na sex met ongestelde meisjesquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:23 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ze si wil ongesteld, wil je dan nog steeds?
Het is wat hequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik snap 't niet, lullen ze over niets in de SC, en krijgen ze eindelijk een onderwerp, openen ze dáár weer een topic over.
Dat was een rasechte TTT inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ow ja hoor ik had volgens mij ergens nog een topic open staan over het hoe te cleanen van je lul na sex met ongestelde meisjes![]()
onder een goed gesterntequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:27 schreef Messenga het volgende:
geboren voor elkaar? of na elkaar?
Jij was ergens heenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:29 schreef remlof het volgende:
en pijpt ze lekker?
nog 7 maandjes en dan ben ik 16quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:30 schreef CasB het volgende:
Hebben jullie al geneukt? Of mag dat nog niet?
mag niet voor het huwelijk hequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:30 schreef CasB het volgende:
Hebben jullie al geneukt? Of mag dat nog niet?
maar ik had ergens gelezenquote:
Blijf eens hierquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof langzaam het topic uit sluipt
en wie is god dan? Yvonne?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar ik had ergens gelezen
Dan heb je sex voor het huwelijk, dan wordt god boos enzo, dat wordt dan weer rellen, en rellen loopt dan weer uit op bagger, en dan heb ik straks nog een ban aan m'n broek![]()
![]()
Ik denk dat Imberr heel snel leertquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
echt, die krengen moet je nog van alles leren
ooh?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Imberr heel snel leert![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |