Je moet ook altijd zorgen dat er genoeg in huis isquote:
ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb negerlullen gezien die groter waren dan 1,55
Ga je vader pijpen johquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh puhleaseIk ga je vanaf nu compleet negeren, oke? Ik word echt moe van jou.
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb negerlullen gezien die groter waren dan 1,55
Ja, zal wel lukkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet ook altijd zorgen dat er genoeg in huis ismorgen maar snel een paar kratten halen ( ! )
houd jij je kankerbek eensch dichtquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga je vader pijpen joh![]()
Ooh nee dat kan niet want je weet niet waar die is![]()
Ik heb beeld gezien in Napels van een man die een geit neukt.quote:
das wel relax gewoon je ouders laten kopenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja, zal wel lukkenMijn moeder is heel de week weg en mijn vader is niet zo moeilijk
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey ik begon niet !quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
houd jij je kankerbek eensch dicht![]()
grappigquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Imberr is een wegwerpmeisje. ALs je genoeg van haar hebt, gooi je haar gewoon een end door de lucht
Ik weet wel waar die isquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat kan je dan met 1 hand doen en met die andere hand nog iets nuttigs doenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Imberr is een wegwerpmeisje. ALs je genoeg van haar hebt, gooi je haar gewoon een end door de lucht
Uit de tijd dat Napels bezet was door moslims?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb beeld gezien in Napels van een man die een geit neukt.
zoals uit je neus etenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat kan je dan met 1 hand doen en met die andere hand nog iets nuttigs doen![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uit de tijd dat Napels bezet was door moslims?
Dribbel_ en Imberr --> nieuwste PUB stelletje
Liegert eerst zei je nog van niet !quote:
fappen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat kan je dan met 1 hand doen en met die andere hand nog iets nuttigs doen![]()
er is gewoon niemandquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig heeft PUB wel mods die tolerant zijn
gefeliciteerdquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig heeft PUB wel mods die tolerant zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |