Wat ben jij kansloos zeg! Dat het in jouw fantasie wereld zo is, wil niet zeggen dat meisjes dat alleen maar daarvoor doen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:30 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, schijnheilige pijpslet. Iedereen weet dat een tongpiercing alleen wordt gebruikt als stimulant bij het verrichten van bepaalde sexuele handelingen.
Maar nee, jij vind het zogenaamd alleen maar mooi. En omdat je het zo mooi vind, komen sommige mensen er pas na zes jaar achter dat je zo'n ding hebt. Je vindt het zó mooi, dat je het dus liever niet laat zien.
Wat voor meisjes ken jij danquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij kansloos zeg! Dat het in jouw fantasie wereld zo is, wil niet zeggen dat meisjes dat alleen maar daarvoor doen.
noem 'ns een paar andere redenen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij kansloos zeg! Dat het in jouw fantasie wereld zo is, wil niet zeggen dat meisjes dat alleen maar daarvoor doen.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:58 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
En jij bent uitgekozen als domste Fok!er van de dag, met je domme antwoord wat al vaker genoemd is. Stom heIdd, kneusje
![]()
En is je gebit al aan 't aftakelen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:11 schreef Poit- het volgende:
Een tongpiercing zie je niet eens man. Of je moet heel de tijd met je tong naar buiten hangen en lichtgevende balletjes enzo erop draaien... Ik heb hem nu een maandje of 3 en op me werk weet niemand het op 1 collega na.
Als jij islamiet had geweest wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:52 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja maar ik ben haar broer en ik vind dat ze er niet meer uitziet dan, pff hebben broers niks meer te zeggen op deze wereld![]()
Normaal moet ik niets hebben van die "verkapt-blabla" postings, maar deze vind ik wel okquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:07 schreef Herald het volgende:
[..]
óf!
verkapt-mijn-piercing-zit-vrij-naar-achteren-en-ik-kan-niet-deepthroaten-post
Dork...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:49 schreef alwaysleft het volgende:
Bah gaat ze zichzelf belachelijk maken door zo een kut tongpiercing te nemen wat er helemaal niet uitziet, is toch te gek voor woorden? Tongpiercing is zoooo niks heJa en als het niks is groeit het wel dicht zegt ze
Ben er helemaal op tegen dat ze zichzelf verminkt met zoiets
![]()
Zoals een groot man ooit al eens zei 'De waarheid is hard maar mijn lul is harder'.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In het geval van een man of (les)bi kan het ook zijn om in de rondte te gaan beffen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:13 schreef Cici het volgende:
[..]
Oh, wat zijn we weer oppervlakkig.
Dus iedereen die een tongpiercing neemt, neemt zo'n ding om in de rondte te gaan pijpen???
op het vmboquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef tonks het volgende:
In 10 van de 9 gevallen neemt een meisje een tongpiercing als ze zeer tevreden is met haar klitpiercing
Ik moest lachen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:30 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, schijnheilige pijpslet. Iedereen weet dat een tongpiercing alleen wordt gebruikt als stimulant bij het verrichten van bepaalde sexuele handelingen.
Maar nee, jij vind het zogenaamd alleen maar mooi. En omdat je het zo mooi vind, komen sommige mensen er pas na zes jaar achter dat je zo'n ding hebt. Je vindt het zó mooi, dat je het dus liever niet laat zien.
Haar tong?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:28 schreef GertJanPeter het volgende:
is ze geschoren?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:42 schreef Roi het volgende:
[..]
Zoals een groot man ooit al eens zei 'De waarheid is hard maar mijn lul is harder'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |